Bukuria është një koncept shumë i gjerë. Individë të ndryshëm kanë mendime të ndryshme për këtë temë. Bukurinë e kemi të paraqitur kudo. Vetëm në një moment mund të gjejmë kaq shumë kontraste të së bukurës. Po gjithë jeta sa e bukur është?! Natyra na jep shembullin e saj më të mirë të bukurisë me anë të agimit dhe perëndimit.
Agimi është një moment shumë i rëndësishëm i fillimit të ditës. Me diellin “lindin” shpresat, dëshirat dhe planet. Agimi nuk është vetëm një bukuri vizuale e momentit, por “drita e saj” vazhdon gjatë gjithë ditës. Kjo të krijon ndjenja të bukura.
Nga ana vizuale agimi është një pamje e mrekullueshme. Ai paraqet një imazh të bukur nëpërmjet ngjyrave të ndezura të dritës. Ngjyrat, drita, shkëlqimi i mahnisin njerëzit.
Nga ana tjetër kemi “fundin e gjithçkaje”; perëndimin. Ndryshe nga agimi, perëndimi është momenti i përfundimit të planeve, dëshirave dhe ideve. Megjithatë ai të ngjall ndjenja të forta; po aq”” të bukura””. Bashkë me errësirën vjen qetësia dhe prehja;relaksi dhe romantizmi.
Perëndimi mund të ketë ngjyra të ndryshme nga agimi, por nuk mbetet prapa nga bukuria. Këto ngjyra i japin atij madhështi, i japin kuptim lodhjes së ditës, prehjes fizike, shpirtërore dhe mendore. Perëndimi paraqet si bukurinë pamore ashtu edhe atë shpirtërore.
Bukuria është prezente në çdo hap të jetës. Nëse ndalesh e vështron me kujdes, kupton që e keqja dhe e shëmtuara kanë diçka të bukur brenda tyre. Fundja ajo që për dikë është e shëmtuar për një tjetër është e bukur. E rëndësishme është që ne të rikthehemi e ta shohim prapë. Po të duam do ta gjejmë gjithmonë “të bukurën”.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Katedralja e Parisi...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Kuazimodo dhe Esmeralda, dy njerez te pafat, dy jetim te diskriminuar, dy shpirtra te paster por kaq...
shkrimtari dhe poli...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema intere...
Ese e krahasim kont...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Pranvera dhe dimri.Emrat tuaj jan te ndryshem,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj esht...
Aktualizimi i Ofeli...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për sh...
femijet
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Akili dhe iliazi jane 2 femije shume ndryshe nga te tjeret madje shume ndryshe nga njeri tjetri.
Ak...
Dashuria dhe Urrejt...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Dashuria dhe Urrejtja !
Urrejtja dhe Dashuria dy ndnjenja te fuqishme jane pjese e pandashme te ...
Bazuar ne tingujt
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Duke folur e duke qeshur papritur pashe nje "zjarr ne qiell"... nje vetetime ne qiell. Filloi n...
Kuazimodo dhe Esmer...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ne kryevepren e Hygoit “Katedralja e Parisit” hasim dy personazhe sa te ndryshem aq edhe te njej...
vjeshta dhe dimri
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Pranvera dhe Dimri. Emrat tuaj jane te ndryshem ,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj ...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ARDHMËRIA E KOSOVË-s
O vendi im i dashur, çfarë po ndodh me ty, çfarë po të bëjnë...
dy profesiane
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema intere...
Figura e Skenderbeu...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte...