Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6185
Data e postimit: 2018-01-24 16:00:59
Shikime: 3818
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Jeta

Lloji: Ese filozofike
Tema: Realiteti
Autori: I
Shkolla: ________
Klasa: 9
Qyteti: Elbasan
E-mail: Anana@live.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me


Cesht bota?
Sa shpesh lendohesh dhe me pas fshin lotet duke buzeqeshur dhe mendon se e nesmja do jet me e bukur.
E nesmja ?? E nesmja nuk duhet pritur nuk duhet te dorezohesh sot qe neser te jesh e lumtur nuk duhet te dorzohesh asnjeher .Nuk duhet ti varesh shpresat ne kete bot pasi kjo bot mban lart njerzit e ulte dhe poshte jan njerzit te cilet meritojn te jen ne maj.Kurr ne kte bot zduhen varur shpresat shpresat gjithmon i mbaj vetem ne vetvete me mir te humbas vet sesa te fitoj nje tjeter njeri njeri qe nuk jam une . Une jam kjo qe jam nuk behem kurr ajo qe duan njerzit jam vetvetja dhe kjo me ben krenare.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     I - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Jeta/6185


Vepra te ngjashme
mos i humb shpresat...
Lloji: Ese argumentuese
kur fati te deshperon kur asgje nuk te shkon kur te jesh lodhur nga kjo jete kur te ket lodhur ky re...
Jeta
Lloji: Ese pershkruese
Jeta nuk eshte e leht per tu jetuar po ti besoj qe ke disa qellime per te ardhmen tende, mbaj fort q...
Te qash...
Lloji: Ese pershkruese
Nuk je vetem. Je ne nje bote me gjurme te ndryshem njerzish, me shume fytyra, te cuditshme, te sukse...
jeta
Lloji: Ese informuese
shumica prej njerzve e kuptojne jeten si nje enderr ku gjithcka dhe cdo gje sillet rreth tyre Ne fa...
Njeriu duhet te jet...
Lloji: Ese argumentuese
Eshte ironike menyra se si njerzit perpiqen te krijojne vetveten e tyre.cdo gje eshte pjese e karakt...
Babi Im
Lloji: Analize letrare
Heroi im, Mbreti im, mbështetja ime më e madhe është Babi. Sa herë që e shoh që vjen nga puna...
Babi
Lloji: Analize letrare
Heri im, Mbreti im, Ngrohja ime, mbeshtetja ime me e madhe eshte “Babi”. Sa herë që e shoh qe...
‎"TE GABOSH ESHT...
Lloji: Ese argumentuese
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te ...
🌹
Lloji: Poezi dashurie
......"Loti-Pikon-Në-Shpirtin-Tim"..... A e din se ke marr rrug Pa kthim?A e din se Do t jesh ...
Bota në të cilën...
Lloji: Ese argumentuese
Po te fillosh dhe te shenosh per boten se ku jetojm sot ska te ndalur,nje bot me fatkeqsi lumturi me...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
E vërteta
Lloji: Ese filozofike
....sfidat e jetës qëllimet e të vërtetës...... Qtash un kom marr I rrug pa kthim!. Sot...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.