Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8028
Data e postimit: 2023-01-31 11:53:56
Shikime: 860
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: Vdekja

Lloji: Ese filozofike
Tema: Vdekja
Autori: Sibora Doçi
Shkolla: Beder
Klasa: Viti 2
Qyteti: Kukes
E-mail: siboradoci@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Vdekja eshte fundi i veprave te tua dhe fillimi i gjykimit te tyre.Vdekja eshte si nje pike e zeze ne trurin tone.Eshet gjithmone aty me ne ,as nuk fshihet,as nuk zhduket per sa kohe ne marrim fryme.Ajo eshte nje vrasese e pashpirt qe vret cdo dite ndjenjat,endrrat dhe deshirat e njeriut.Eshte frika per te tashmen dhe te ardhmen.Por,pse vdekja nuk eshte e tille per nje shpirt te mire?!A nuk eshte ai nje shpirt si gjithe te tjeret.Po,por nje shpirt i mire eshte kryelarte sepse e di shume mire se treni qe e solli ne kete bote do vije ta marre serisht,por tashme do e gjeje ate me nje barre te rende mbi supe,te mbushur me veprat e tij.Vdekja eshte data e dyte e shkruar ne fatin tone,te cilit,i eshte ngarkuar ta mbaje ate deri ne diten e caktuar.Ne perpiqemi qe ta ndryshojme kete date por fati nuk na lejon.Per shume filozofe vdekja eshte thjeshte nje teme per te cilen njerez te ndryshem kane mendime te ndryshme.Per disa njerez vdekje do te thote te zgjohesh cdo mengjes,per disa te tjere vdekja nuk na takon kurre dhe per shume te tjere vdekja eshte nje gjykatese e pameshirshme e cila i ndan njerezit nga njeri tjetri.Disave ua heq lirine dhe disave ua dhuron ate.Per mua vdekja eshte takimi me me te adhurueshmin e univerit,Zotin.Por njekohesisht mund te jete ndarja e perjetshme nga ai kjo ne varesi te shpirtit tim ,i cili mundohet shume ta mbroje veten dhe te mos njolloset nga pikat e zeza te fatkeqesise.Nese themi te verteten vdekja eshte idhulli i lotit.Sa here qe ajo vjen me ftohtesine e saj te ethshme,loti mundohet te gjeje rrugen nga syri yne drejt saj.Por gjate rruges ai ngrin dhe behet akull ne zemren tone.Dhe si cdo ftohtesi tjeter ky akull do te shkrije me kalimin e kohes dhe me dashurine qe kemi per jeten.Feja na thote se te mohosh boten tjeter apo te kesh frike nga vdekja nuk e ndalon ate te vije.Vdekja i ngjan gjumit.Njeriu qe zhytet ne gjumin e vdekjes mbyll syte ne kete bote dhe i hap ne nje jete te re .Varri eshte porta e pare qe hapet per ne jeten e pertejme .Pra i mençur eshte ai person qe e llogarit veten para vdekjes dhe pergatitet per jeten tjeter.Si perfundim ne u krijiam nga balta dhe ne balte do te perfundojme kurse vdekja eshte thjeshte nje ushtare qe Zoti e ka urdheruar ti ktheje borgjin tokes(pra trupin tone).Cdo gje eshte prone e dikujt dhe ne nuk mund te bejme ndryshim,por e pranojme fatin te jemi prona e dikujt me i fuqishem se ne.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Sibora Doçi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Vdekja/8028


Vepra te ngjashme
Vdekja eshte vdekja...
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume...
vdekja
Lloji: Ese pershkruese
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kan...
Vdekja
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja… C’eshte vdekja? Mbarimi I jetes, apo fillimi I nje jete te re? Cdo gje e ka nje fillim ...
plaku dhe vdekja
Lloji: Fabul
Nje here nje plakpreu nje barre me dru,i ngarkoi dhe morrinje rruge te gjate.I lodhur nga rruga , ul...
JETA DHE VDEKJA
Lloji: Ese argumentuese
Jeta dhe Vdekja ... dy ane te se njejtes monedhe.Vdekja,mister qe na vjen ne menyre te pa parashikue...
Vdekja eshte e hesh...
Lloji: Ese filozofike
Hesht!Pse kaq qetesi?Ku jam une? Gjithcka eshte zhdukur,jam e vetme.Ujerat nuk rrjedhin me,zogjte nu...
vdekja eshte akt qe...
Lloji: Ese argumentuese
luftra ka pasur gjithe kete kohe turqit dhe osmanet deshiruan qe te na e merrin shqiperine tone te ...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh... Te zgjedhesh mes jetes dhe vjdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati, t...
Jeta dhe Vdekja
Lloji: Ese argumentuese
Jeta: Une dua ta nisi pikerisht nga çifti sepse prej tyre jeta e merr kuptimin. Te gjithe ne vijme...
vdekja
Lloji: Poezi dramatike
Te shkruaj per …..ty [Shpirtin e shkaterruar]! Poezit e mia une i nxjerre nga gjaku im!! Nga dh...
Vdekja
Lloji: Poezi dramatike
Te shkruaj per …..ty [Shpirtin e shkaterruar]! Poezit e mia une i nxjerre nga gjaku im!! Nga dh...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise bo...


Komentet e fundit!

Emri: goni
Email: goni@bravo.com
Komenti: shum bukur
  Pergjigju
Emri: arber
Email: arberkllocari@gmail.com
Komenti: me pelqeu


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.