Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2024-02-03 08:52:39
Shikime: 727
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Adoleshentet dhe perdorimi i rrjeteve sociale

Lloji: Ese informuese
Tema: Te rinjte dhe rrjetet sociale
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi"Sami Frashëri"
Klasa: 11B
Qyteti: Permet
E-mail: Email eshte i fshehur!
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

# Perdorimi i Rrjeteve Sociale nga Adoleshentët: Navigimi në Botën Virtuale

Adoleshentët janë një nga grupet më të përfshira në përdorimin e rrjeteve sociale në ditët e sotme. Për ta, këto platforma janë më shumë se thjesht një mjet për të komunikuar - ato janë një mënyrë për të shprehur identitetin e tyre, për të lidhur me miqtë dhe për të eksploruar botën e tyre në një mënyrë të re. Nga Facebook dhe Instagram deri te TikTok dhe Snapchat, adoleshentët shfrytëzojnë këto platforma për të ndarë momente të jetës së tyre, për të gjetur një komunitet të ngjashëm dhe për të eksperimentuar me veten dhe imazhin e tyre online.

Megjithatë, përdorimi i rrjeteve sociale nga adoleshentët sjell edhe sfida dhe rreziqe. Në një ambient të hapur dhe të lidhur, ata mund të përballen me fenomene si cyberbullizmi, shpërdorimi i informacionit personal, dhe ndikimi i negativ i imazhit të trukuar. Ndërkohë që ata janë të përfshirë në botën virtuale, adoleshentët duhet të jenë të vetëdijshëm për rreziqet dhe të kenë një qasje të kujdesshme ndaj përdorimit të rrjeteve sociale.

Për të mbrojtur veten dhe për të përfituar nga përvoja online në mënyrë të shëndetshme, adoleshentët duhet të përdorin rrjetet sociale me kujdes dhe ndërgjegjësi. Ata mund të vendosin kufizime për kohën e përdorimit, të jenë të zgjuar në ndarjen e informacionit personal dhe të jenë të hapur për të kërkuar ndihmë nëse hasin në probleme të tilla si cyberbullizmi. Në këtë mënyrë, adoleshentët mund të përfitojnë nga avantazhet e rrjeteve sociale, duke u ndërlidhur me një audiencë të gjerë dhe duke zhvilluar vetëdijen e tyre për një mjedis të shëndetshëm dhe të sigurt online.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhulja Nikolla - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+informuese/Adoleshentet+dhe+perdorimi+i+rrjeteve+sociale/8206


Vepra te ngjashme
Jeta nje mision i v...
Lloji: Ese informuese
sot te pash te merzitur ka disa kohe qe nuk me dukesh mire. cfare ka ndodhur?perse po vuan?kaq shpej...
Ese:"Stop trafikimi...
Lloji: Ese informuese
Une jam qytetar i E...
Lloji: Ese informuese
Te drejtat e njeriut dhe te cdo femije duhet te jene te barabarta.C'do kush prej nesh duhet te jet i...
Bullizmi dhe femije...
Lloji: Ese informuese
Ne jetojme ne nje bote ku paragjykohemi nga njerez te ndryshem,ne nje bote ku njerzit jane me shume ...
Ese per Pranveren
Lloji: Ese informuese
Pranvera njera nder stinet e mia me te preferuara, ajo eshte stina e cila te gjithve na e largon mon...
Ese per jeten,perip...
Lloji: Ese informuese
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE ...
Sërish vjen Marsi....
Lloji: Ese informuese
Muaji ku vjen pranvera,por qe para 20 viteve u ndal ne gjysem. Marsi na mori bijte e bijat me te mir...
Nene Tereza
Lloji: Ese informuese
Nene Tereza Te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene nje humaniste e madhe.Ajo njihej si nena e mi...
jeta
Lloji: Ese informuese
me duaj te dua me flit te flas me jep te jap ...
arsimi
Lloji: Ese informuese
dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dh...
Fizik
Lloji: Ese informuese
Pergjigjet e fletore pune fizik per Kl VII jann ne fund te librit...
Shtëpiake e Dëshp...
Lloji: Ese informuese
U zgjova NE mengjes Me plot kuriozitet Te shihem ne pasqyre E Te shoh sa jam e mirë. Të ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.