Jeta!Nje realitet me veshtiresite e medha qe gjnden ne te.Keto veshtiresi te medha qe gjenden ne cdo vend perreth nesh,por nuk eshte dicka e thjeshte,e lehte per tu perballuar.Kjo eshte menyra e te jetuarit.Te jetuarit nepermjet parapergatitjeve te shumta nga familja jone,nga prinderit tane.Keta prinder qe luajne rolin vendimtar ne jeten tone sepse ne te gjithe kemi nevoje per prinderit tane,kemi nevoje per pervojen e tyre ne jete e menyren e te perballuarit te jetes,te realitetit,kemi nevoje per me te rriturit.Por edhe shkolla nuk mbetet pas.Atje ne marrim mesimet e para dhe leksionet e shumta per jeten,ne marrim dijen e pare per te perballuar me guxim gjithcka,kete kuraje e marrim edhe nga shoqeria qe na mbeshtet ne gjithcka dhe na jep keshilla te shumta per gjithcka ne jete,per realitetin tone ku nuk mund te shpetojme dot nga ai,nuk mund te kapercejme gjerat e shumta qe ndodhen gjate rrugetimit tone drejt te se ardhmes por mund te marrim leksionet e para per jeten tone,keto parapergatitje qe na ndihmojne goxha dhe kjo fale familjes sone te shtrenjte,shkolles sone te dashur dhe shoqerise sone te cmuar...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
Guest
Email:
Guest@hotmail.com
Komenti:
Flm se me ndihmove per detyren qe kishA me bo te puth shume shpresoj te takohemi ndonje dite te dua .te dashuroj .mezi do pres kur te takohemi
Emri:
minirja
Email:
minire_kqyr prej bire@ta lshoj qenin .ta ha senin
Komenti:
shum mir e ka ba zemra jem ta ha loqken sa bukur ta hangsha pe din ti kon