Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2023-10-30 16:53:06
Shikime: 941
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 1

Titulli: Ese:"Stop trafikimit te qenieve njerezore"

Lloji: Ese informuese
Tema: Trafikimi i qenieve njerezore
Autori: Steisi Mata
Shkolla: Shkolla 9-vjecare "Llambi Mile" Çiflik
Klasa: 8
Qyteti: Dimal
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Tetori njihet si muaji i trafikimit të qenieve njerëzore.Në kuadër të këtij muaji, ne duhet të ndërgjegjësohemi sadopak në lidhje me këtë "krim".
Por fillimisht, çfarë është trafikimi i qenieve njerëzore? Trafikimi i njerëzve është një kërcënim mjaft i rrezikshëm,që nënkupton transportimin apo transferimin e personave të ndryshëm me anë të rrëmbimit,keqpërdorimit, mashtrimit etj.
Trafikimi njerëzor është një shkelje e rëndë e te drejtave të njeriut,që lulëzon në disekulibrat dhe shfrytëzimin e pushtetit.Duke kuptuar dinamikën e fuqisë së përfshirë dhe duke ndërmarrë veprime, ne mund të kontribuojmë në luftën kundër trafikimit njerëzor. Është përgjegjësia jonë kolektive të ngrihemi kundër këtij krimi dhe të krijojmë një botë,ku çdo individ është i lirë nga kjo "skllavëri" e ditëve të sotme.
Ne po jetojmë në një botë,ku një person ka fuqi mbi një tjetër. Por, më e keqja është fakti se gjithkush zgjedh të heshtë.Në të kundërt ne duhet të ngremë zërin per te drejtat tona.Të gjithë meritojnë te kenë një jetë të lumtur, pa u trafikuar, duke u respektuar nga të gjithë.Pse ne zgjedhim të heshtim,kur kemi gjithë fuqinë në duart tona?
Jemi në shekullin XXI dhe duhet të fshijmë ketë fjalë nga fjalori ynë i përditshëm ,pasi bota sa vjen e zhvillohet më tepër e nuk do të na shkonte për shtat të merremi me këtë lloj gjëje, e cila ka filluar në të kaluarën,dhe shpresojmë të mbarojë së shpejti...
Prandaj të gjithë bashkë të ndërgjegjësohemi ndaj kësaj teme që është duke ndikuar jetën e të gjithëve.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Steisi Mata - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+informuese/Ese%3A%22Stop+trafikimit+te+qenieve+njerezore%22/8179


Vepra te ngjashme
Natyra
Lloji: Ese informuese
Gjithqka që kemi rreth nesh ka te bej me natyren .Në natyrë egzistojn gjallesa të ndryshme.Gji...
"Nje trupe te shend...
Lloji: Ese informuese
Shëndeti është pasuri më e madhe që mund të kemi. Të mbash trupin tënd të shëndoshë ësht...
kuriozitete
Lloji: Ese informuese
Iktiosaurusi ose peshku hardhuce ka marre kete emer per shkak te formes se tij....
Frika nga vetmia
Lloji: Ese informuese
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është...
Nena e vetmja mbesh...
Lloji: Ese informuese
Nena , ajo grua ne te cilen me dha jete nga jeta e saj.Ajo grua qe te mbeshtet dhe te qendron prane ...
gjyshi imm
Lloji: Ese informuese
ELIRA.Tani une jam gati ne gjumm po ti oo gjysh ku je??? sot nuk me the naten e mir sot une kam zene...
Une dhe televizioni...
Lloji: Ese informuese
Jetojme ne shek XXI dhe teknologjia ka bere shume shpikje si psh.celulare,tv ,kompjutera ,tablete ...
Moshataret e mi ne ...
Lloji: Ese informuese
Moshataret e mi jane ne fazen e adoleshences, qe do te thote faza me e rendesishme e jetes.Ne kete f...
Ese per jeten,perip...
Lloji: Ese informuese
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE ...
Krenar qe jam shqip...
Lloji: Ese informuese
Ne Shqiperi kam hedhur hapat e pare, kam mesuar te flas,jam shkolluar dhe kam jetuar....Atdheu eshte...
Une jam qytetar i E...
Lloji: Ese informuese
Te drejtat e njeriut dhe te cdo femije duhet te jene te barabarta.C'do kush prej nesh duhet te jet i...
Nene Tereza
Lloji: Ese informuese
Nene Tereza Te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene nje humaniste e madhe.Ajo njihej si nena e mi...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.