Data e postimit: 2021-02-16 20:15:21
Shikime: 6542
|
|
Likes:
13
Dislikes:
0
Titulli:
Bullizmi dhe femijet
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ne jetojme ne nje bote ku paragjykohemi nga njerez te ndryshem,ne nje bote ku njerzit jane me shume fytyra, ne nje bote ku ne bullizohemi cdo dite, ne nje bote ku e mira ju duket e keqe dhe e keqja e mire. Jetojem me friken se neve do na ndodh ndonje gje jetojem me friken qe do bijem ne gjume dhe zdo zgjohemi me. Jetojm me friken qe do humbim dike te familes tone jetojme cdo dite me frike se diten qe do vije do jete me e keqe se kjo e sotmja. Ne jetojem me njerz qe skan rrespekt per familjen e tyre dhe jo mĂ« per ne.Shume pal njerez jan te fuqishem dhe qendrojne ne kembet e tyre pa ndihmen e askujt shume pak njerez nuk bullizohen nga njerzit e tjer dhe shum pak njerez jan vetvetja ne kete bote. Njeriu ne ditet e sotme nuk rrin dot vetvetja nuk mund te rrij dy minuta i qetet sepse ate e bullizojn njerzit ne cdo lloj menyre. Ka raste qe dhe ne familje perdoret bullizmi ne femij dhe dhunat e ndryshme. Femijet e sotem jetojen me frike te madheđ. Ato bullizohen nga shoket e tyre ne shkolle ka raste dhe nga mesuesitđ. Jane shume te rralle ato prinder qe femijet e tyre i dhunojn jane shume te rralle ato femije qe jetojen ne nje vend ku nuk perdoret bullizmi. Neve duhet ti themi STOP bullizmit ndaj femijeve dhe STOP dhunes psikologjike dhe fizike ne jetojem ne demokraci duhet te jemi me shum pozitiv te dhurojm energji pozitive. Te jemi me te dashur me njerzit perreth nesh duhet te dhurojme sa me shume dashuri†dhe jo te dhunojme.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Aurora Doci - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+informuese/Bullizmi+dhe+femijet/7560
Vepra te ngjashme
Realiteti dhe vesht...
Lloji: Ese informuese
Edhe realiteti ka veshtiresite i tija.Keto veshtiresi gjenden perreth nesh cdo dite dhe cdo nate.Nuk...
|
Dhuna ndaj grave
Lloji: Ese informuese
Dhuna me baze gjinore i ka rrenjet e saj shume vite me pare dhe vazhdom akoma ne nje nivel relativis...
|
Nena e vetmja mbesh...
Lloji: Ese informuese
Nena , ajo grua ne te cilen me dha jete nga jeta e saj.Ajo grua qe te mbeshtet dhe te qendron prane ...
|
Le Noel
Lloji: Ese informuese
NoĂ«l, la fĂȘte en l'honneur de la naissance du Christ, est l'une des fĂȘtes les plus aimĂ©s et gran...
|
Moshataret e mi ne ...
Lloji: Ese informuese
Moshataret e mi jane ne fazen e adoleshences, qe do te thote faza me e rendesishme e jetes.Ne kete f...
|
Fjalet e urta dhe a...
Lloji: Ese informuese
Fjalet e urta por edhe aforizmat perdoren shume ne jeten e perditshme . Ato jane gati te ngjashme ,...
|
arsimi
Lloji: Ese informuese
dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dh...
|
Teknologjia!
Lloji: Ese informuese
Bota e sotme po ecën me galop, por së bashku me zhvillimin teknologjik po shtohen edhe problemet q...
|
lulja
Lloji: Ese informuese
lule,lule vogel ti lulezo
shpirtin tim te vogel ti ma gjallero
aroma jote kendeshme
shpirtin me ...
|
hartimi i nje tekst...
Lloji: Ese informuese
Ne ditet e sotme shume njerez perdorin ankesat ose ftesat per te folur per ankesat ose porplemet qe...
|
|
Jeta nje mision i v...
Lloji: Ese informuese
sot te pash te merzitur ka disa kohe qe nuk me dukesh mire. cfare ka ndodhur?perse po vuan?kaq shpej...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|