Data e postimit: 2019-04-28 22:41:34
Shikime: 3489
|
|
Likes:
2
Dislikes:
0
Titulli:
Nene Tereza
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Mesues dhe prinder. Ka ardhur koha qe te ndryshoni qendrimet ndaj femijeve. Mos i mesoni te respektojne ose te mburren me figura te njohura. Ju besoj se e dini mire se respekti fitohet dhe nuk eshte per mburrje.Ndiqni mendjen tuaj dhe gjykimin tuaj.
Nene Tereza mbahet si figure legjendare vetem ne Shqiperi. Punet e saj kane qene gjithnje te dyshimta. Se pari miliona dollare shkuan ne organizaten e saj por te varferit ne shtepite e saj jetonin ne kushte ekstreme. Ajo u mesonte se vuajtja ishte bekim i Jezusit nderkohe qe per nderhyrje kirurgjikale shkoi ne spitale te shtrenjta ne Zvicer dhe SHBA.
Ata qe i dhane dollaret ishin politikane shume nga te cilet u akuzuan per vjedhje. Diktatoret e Haitit vodhen dhe masakruan popullin e tyre. Ata financuan Nene Terezen dhe asnje nga parate qe ajo mori shkoi per popullin e vuajtur te Haitit. Ne Irlande mbajti fjalim per ndalimin e abortit. Njerezit duartrokiten. Irlanda vendosi ligj kunder abortit. Rezultati, nje grua humbi jeten ne spital se iu ndalua aborti. Per nje shenjtore kishte shume influence ne punet e qeverise.
Kur qeveria Indiane donte te ndalonte konvertimin e detyruar ne katolike, Nene Tereza ishte e para qe doli kunder dhe ky ligj u hodh menjehere poshte.
Gjysma e botes e kupton mire fytyren e vertete te saj sot.
Por per te gjithe shqiptaret e painformuar,lexoni cdo informacion per keto figura te mire apo te keq nuk ka rendesi. Pastaj beni gjykimin.Mos mesoni femijet te mburren e te jene krenar per gjakun qe kane. Edhe nese nuk jeni dakord me ate qe po them, mesojini ata te gjykojne objektivisht me fakte dhe inteligjence e jo me ndjenja patriotike. Dhe krenaria fitohet nuk eshte automatike. Me kaq une ju them se per te qene krenar nuk ka rendesi se cgjak ke, por ajo qe ti vete arrin ne jete. Keshtu njihuni dhe perballuni me faktet dhe realitetin. Mos i shmangni ato dhe ne fund do gjeni driten e vertete.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
TheSepirothOftheOrigin - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+informuese/Nene+Tereza/6839
Vepra te ngjashme
Pranvera
Lloji: Ese informuese
Zeri i hapave te pranveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon aroma , freskia dhe levizja e ...
|
Drejtesia e Shtetit
Lloji: Ese informuese
PO TE FILLOJ QE NGA ME HERET SHOH SE KEMI LUFTUAR SHUM POR NUK E DI ARSYEN PSE KEMI LUFTUAR??KEMI LU...
|
Ese "FJALA"
Lloji: Ese informuese
FJALA eshte baza e komunikimit , zgjerimi i perdorimit te saj si dhe pasurimi kuptimor i saj ka vler...
|
Nene Tereza
Lloji: Ese informuese
Nene Tereza
Te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene nje humaniste e madhe.Ajo njihej si nena e mi...
|
jeta
Lloji: Ese informuese
shumica prej njerzve e kuptojne jeten si nje enderr ku gjithcka dhe cdo gje sillet rreth tyre
Ne fa...
|
Teknologjia!
Lloji: Ese informuese
Bota e sotme po ecën me galop, por së bashku me zhvillimin teknologjik po shtohen edhe problemet q...
|
hartimi i nje tekst...
Lloji: Ese informuese
Ne ditet e sotme shume njerez perdorin ankesat ose ftesat per te folur per ankesat ose porplemet qe...
|
Vjeshta
Lloji: Ese informuese
Vjeshta eshte nje stine imagjinare.Ne fshatin ku une jetoj eshte shume bukur sepse kur bien gjethet ...
|
Titulli: Aktualizim...
Lloji: Ese informuese
Pjesa e parë: Aktualizimi i Helenës së Trojës
Helenë e Trojës është një simbol i bukurisë...
|
Biografia e Skender...
Lloji: Ese informuese
Gjergj Kastrioti ishte djali më i vogël i Gjon Kastriotit dhe i princeshës Vojsava, fëmija i fun...
|
ABDYL FRASHERI
Lloji: Ese informuese
ABDYL FRASHERI lindi ne vitin 1839 ne fshatin Frasher,Shqiperi dhe vidiq me 3 nen...
|
Une jam qytetar i E...
Lloji: Ese informuese
Te drejtat e njeriut dhe te cdo femije duhet te jene te barabarta.C'do kush prej nesh duhet te jet i...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|