Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8129
Data e postimit: 2023-06-07 08:59:10
Shikime: 605
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Titulli: Aktualizimi i Helenës së Trojës, Medeas, Ofelisë dhe Beatrices

Lloji: Ese informuese
Tema: Titulli: Aktualizimi i Helenës së Trojës, Medeas, Ofelisë dhe Beatrices
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 10
Qyteti: Përmet
E-mail: Xhulja@email.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Pjesa e parë: Aktualizimi i Helenës së Trojës
Helenë e Trojës është një simbol i bukurisë dhe tradhëtisë në mitologjinë greke. Në aktualizimin e saj në shoqërinë moderne, figura e Helenës shfaqet si një femër e pavarur, e cila lufton për të gjetur veten dhe për të sfiduar paragjykime të prera. Ajo përfaqëson fuqinë dhe aftësinë e gruas për të zgjedhur fatin e vet, duke sfiduar normat e vjetra dhe duke kërkuar lirinë dhe barazinë gjinore.

Pjesa e dytë: Aktualizimi i Medeas
Medeaja, një personazh i tragjedisë së vjetër greke, shfaqet si një grua e tmerrshme dhe vdekjeprurëse. Sidoqoftë, aktualizimi i saj në kohën moderne shpalos sfidat e një gruaje të ndjeshme, të përballuar me vuajtje dhe tradhti në një shoqëri të turbullt. Kjo interpretim i ri tregon se ajo është rezultat i një sistemi të korruptuar dhe i një shoqërie që dështon të mbrojë dhe të respektojë të drejtat e gruas. Përmes Medeas, aktualizimi i sjell në vëmendje nevojën për ndryshim dhe për të ndaluar dhunën ndaj grave.

Pjesa e tretë: Aktualizimi i Ofelisës
Ofelia, një karakter i njohur nga tragjedia "Hamlet" e Shën Shënkespeare, shpesh është paraqitur si një grua e dobët dhe e brishtë. Megjithatë, aktualizimi i saj i kushtëzon këto karakteristika dhe e shfaq atë si një grua e fortë dhe e pavarur që përballët me sfida të vështira dhe diskriminim shoqëror. Kjo reinterpretim tregon vullnetin e Ofelisë për të shprehur veten dhe për të luftuar kundër normave të një shoqërie të padrejtë.

Pjesa e katërt: Aktualizimi i Beatrices
Beatrica, një personazh i "Divinës Komedia" të Dante Alighierit, paraqitet si një burrëz i përkryer. Megjithatë, aktualizimi i saj në shoqërinë moderne i jep atij një kuptim të ri. Beatrica shfaqet si një simbol i fuqisë së gruas dhe udhëheqëse së arsyeshme, që përfaqëson virtytet e zgjuarsisë dhe fisnikërisë. Ajo na përkujton rëndësinë e ndjekjes së vlerave morale dhe të respektit për të drejtat e të tjerëve.

Përfundimi:
Akt ualizimi i Helenës së Trojës, Medeas, Ofelisë dhe Beatrices është një përpjekje për të sjellë këto karaktere mitologjike në kontekstin modern dhe për t'i adresuar sfidave dhe vlerave të shoqërisë së sotme. Përmes reinterpretimit, ato na inkurajojnë të reflektojmë mbi gjendjen e gruas në shoqërinë tonë dhe mbi nevojën për t'u përballur me paragjykimet dhe padrejtësitë. Duke u përqendruar në fuqinë, inteligjencën dhe vetëdijen e tyre, këto figura na japin një frymë shpresë dhe inkurajojnë ndryshimin pozitiv në botën tonë.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhulja Nikolla - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+informuese/Titulli%3A+Aktualizimi+i+Helen%C3%ABs+s%C3%AB+Troj%C3%ABs%2C+Medeas%2C+Ofelis%C3%AB+dhe+Beatrices/8129


Vepra te ngjashme
Aktualizimi i Helen...
Lloji: Ese argumentuese
Paragrafi 1: Fuqia dhe pavarësia e femrave Në kohën e Helenës së Trojës, femrat konsiderohesh...
Aktualizimi i Ofeli...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për sh...
Medea dhe Femrat So...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Paragrafi 1: Vetëdija dhe Pavarësia Një ndryshim i theksuar midis Medeas dhe femrave sot është...
Analiza dhe komenti...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibs...
Bukuria femërore b...
Lloji: Ese shpjeguese
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranen...
Froni i tradhetuar
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Froni i Tradhtuar" Titulli: Froni i ...
Medea
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Medea" Autori: Euripidi Lloji i veprës: Trajedi Përmbajtja: ...
Medea
Lloji: Analize letrare
Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë ...
Teatri dhe jeta
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta dhe teatri kanë një lidhje mjaft të ngushtë.Qysh në kohërat abtike është vënë re një...
Teatri dhe jeta
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta dhe teatri kanë një lidhje mjaft të ngushtë.Qysh në kohërat abtike është vënë re një...
Dhuna ne shoqerine ...
Lloji: Ese pershkruese
Pikënisja e gjithçkaje ,ndonëse mistike apo e pakuptimtë për kohën , ekziston e jo vetëm kaq ...

Lloji: Ese argumentuese
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.