Nene Tereza
Te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene nje humaniste e madhe.Ajo njihej si nena e mijera femijeve.Po kush ishte Nene Tereza? Cila ishte merita e saj?
Emri i vertete i Nene Terezes ishte Gonxhe Bojagjiu.Qe e vogel deshironte e ishte murgeshe. Nene Tereza u be e njohur prej humanizmit te saj. Ajo ndihmonte me te varferit e me te varferve te cileve u kushtoi edhe jeten. Kurre nuk u kursye dhe i ka ndihmuar te tjeret deri ne frymen e fundit. Kurre nuk mendonte per gjendjen e saj ekonomike per vetem per hallet dhe problemet e te tjereve. Ajo ishte nje grua e guximshme dhe gjithmone i bente paragjykuesit te heshtnin. Kurre nuk e pranoi famen. Une mendoj se Nene Tereza nuk ka menduar kurre se ishte e famshme prandaj nuk e ka pranuar kurre. Sipas meja ajo nuk e ka pranuar sepse ka dashur tetregoje se nuk duhet te jesh e famshme per te bere bamiresi dhe nuk duhet te besh bamiresi qe te jesh e famshme.
Nene Tereza nuk qe ndonje perendeshe dhe me te mund te fliste cdokush, por ajo qe nena e te gjitheve dhe gjithmone do te kujtohet e do te ndrodhet.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
Orgesa
Email:
Orgesa_rexha@hotmail.com
Komenti:
Kjo qe ke shkruar ti eshte vertet ese shume e bukur edhe une po ashtu ne klas kam shkruar nje ese per nene terezen