Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6810
Data e postimit: 2019-04-06 20:37:36
Shikime: 16559
Raporto

Likes: 21 Dislikes: 10

Titulli: Kroi dhe Kroni i katundit

Lloji: Ese krahasuese
Tema: Krahazimi i dy pjesave poezise dhe prozes.
Autori: D.Kolaveri
Shkolla: Njazi Mastori
Klasa: 8B
Qyteti: Durres
E-mail: ennichosip@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Tek poezia ''Kroi'' autori shkruan poezine ne vargje ndersa tek vepra e dyte ''Kroni i katundit'' qe eshte proze autori nuk e shkruan ne vargje por ne rreshta,tek poezia nuk jane perdorur fjale ku te krijohet rime midis tyre por jane perdorur fjale pa rime dhe ritem po njejte eshte vepruar edhe tek proza.Tek poezia eshte perdorur figuracion i larmishem me figura te bukura letrare gjthashtu edhe tek proza ka figuracion te larmishem edhe ajo po njejt me figura te bukura letrare.Po ashtu si ne poezi edhe ne proze shprehen ndjenja dhe emocione te shumta ,te dyja si poezia dhe si proza i drejtohen drejtperdrejt lexuesit dhe japin nje mesazh te drejtperdrejte me lexuesin.Poezia mund te jete nje krijim i shkrurte por pse jo mund te jete edhe i gjate varet sipas shkrimit qe ben autori ndersa proza eshte nje krijim me doesdosshmeri i shkurter sepse duhet te percjelle drejtperdrejt dhe direkt mesazh tek lexuesi dhe qe lexuesi te kuptoje per cfare behet fjale.Tek proza jepen me detaje te shkurtra se cfare bejne njerezit kur shkojne tek ''Kroni i katundit'' dhe sa i bukur eshte Ai ndersa te poezi pershkruan vetem bukurine e kroit.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     D.Kolaveri - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+krahasuese/Kroi+dhe+Kroni+i+katundit/6810


Vepra te ngjashme
Krahasimi midis poe...
Lloji: Analize letrare
Krahasimi midis poezise dhe prozes poetike.Ka ndryshime dhe te perbashketa midis te dyjave ketyre ve...
Poezia
Lloji: Poezi personale
POEZIA Kur ben nje poezi ti ben nje rime Kur ben nje rime te vjen nje kujtim Kur vjen nje ku...
Koment i poezise ''...
Lloji: Te tjera
Dashuria ashtu sic lind ashtu edhe mund te humbase. Atehere mbetet i bukur kujtimi, nje mall per nje...
Fjalet e qiririt
Lloji: Analize letrare
Titulli: Fjalet e qiririt Autori: Naim Frashëri Botimi: Viti 1886 Poezia "Fjalet e qiririt...
vdekja
Lloji: Poezi dramatike
Te shkruaj per …..ty [Shpirtin e shkaterruar]! Poezit e mia une i nxjerre nga gjaku im!! Nga dh...
Vdekja
Lloji: Poezi dramatike
Te shkruaj per …..ty [Shpirtin e shkaterruar]! Poezit e mia une i nxjerre nga gjaku im!! Nga dh...
Lexuesja e vogel
Lloji: Tregim
Sot mora nje liber ta lexoja. Prane meje erdhi dhe motra ime e vogel tri vjeqare qe mbante nje liber...
Ai dhe une
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës: Titulli: Ai dhe une Autori: Lang Leav Tema: Përjetime dhe mungesa e fja...
ese argumentuese
Lloji: Ese argumentuese
Poeti e modelon vete jeten e vet sipas melodise se brendshme Poezia eshte art i perdorimit te f...
kroi i Safos dhe kr...
Lloji: Ese krahasuese
Safoja e sjell kroin si nje vend qetesie. Ne pjesen e Koliqit kroi na vjen si nje vend ku takohen v...
Perrallat jane pasq...
Lloji: Ese argumentuese
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i treg...
ese :Romeo dhe Zhu...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis ...


Komentet e fundit!

Emri: 1234567890
Email: DFGHJKL@GMAIL.COM
Komenti:
  Pergjigju

Emri: 1234567890
Email: DFGHJKL@GMAIL.COM
Komenti: ME PELQEN
  Pergjigju

Emri: hjbcd
Email: hdcnhnkis20@gmail.com
Komenti: good
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.