Heronjte e Homerit jane Akili dhe Hektori. Keto dy jane heronje te luftes se Trojes dhe heronj te epokes homerike.KreshnikU shqiptar eshte Muji. Te tre keta vihen perballe dilemes per te zgjedhur dhe e bejne zgjedhjen e tyre ne varesi te asaj cka perfaqeson secili.
Akili ishte heroi kryesor i poemes Iliada.Zemërimi i tij është tema kryesore në të cilën rrotullohet një histori e tërë. Ishte nje komandant i talentuar i ushtrive.Akili la shumë grekë të vdisnin në luftën ndaj trojanëve, por kur Hektori vrau mikun e tij Patroklin, ky u hakmor në mënyrën më të tmerrshme të mundshme.
Hektori është mishërim i virtytit të heroit. Pavarësisht se ishte i vetëdijshëm për fatin e tij, ai kurrë nuk u tërhoq nga detyrat e tij.Një kalorës dhe luftëtar i frikshëm, Hektori për dhjetë vite udhëhoqi ushtrinë trojane, duke i bërë rezistencë të madhe ushtrisë greke. Biri i Priamit, mbretit të Trojës dhe vëllai i Paridit, Hektori ishte shpresa e shpëtimit të Trojës dhe bashkëshorti i dashur i Andromakës. Ai luftonte per nderin e Trojes dhe per nderin vetjak.
Muji ishte nje personazh shume njerezor ne dhimbjet dhe dashurite e tij por edhe kaq fantastik ne veprimet qe ben me ndihmen e zanave por prap kaq njerzore ne dialogun me zanat per te fituar betejat, qe behen per nevojat e virytet njerezore
Te tre keta heronj ishin te pazevendesueshem per veprat letrare te cilave secili i perket. Pershkrimet e homerit jan me afer realitetit ndersa eposi i kreshnikeve ka nje gershetim mes reales dhe ireales.Akili ishte heroi i Trojaneve, Hektori ishte nje person per te cilin nderi ishte kryesori dhe Muji ishte nje personazh sa i thjeshte aq edhe fantastik.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!