Biblioteka eshte parajsa e mendjes ,bukuria e mendjes ,kyci per te hapur dyert e dijes dhe eshte ushqimi per trurin tone .Te pakte jane ata persona qe kan nje biblioteke te "vertete", ti mund te kesh nje biblioteke , por a e ke hapur ndonjehere hyert e tijapo thjeshte ke pare kopertinen , por mos harro Mos e gjyko librin nga kopertina". A i ke rregulluar e kujdesur si jane kujdesur ata per ty , apo c'rendesi ka ata thjesht sende jane .Ndienja e librit eshte mosdija jote .Une nuk i dija njerzit kaq naiv sepse librit flet gjithnje e te thote pa u lodhur "Me hap te lutem" , por ne c'fare bejme e shtyjme te mire me kembe sepse jemi te verber menderisht.Biblioteka ime nuk mund te jete e madhe sa e jotja ,por a e di c'fare ajo eshte shume hre me e fuqishme se sa e jotja sepse une vlersoj ate qe kam dhe ate qe me ofrojne .Biblioteka jote mund te jete e lyer me ngjyra te bukura ndersa imja thjeshte e bardhe e me fjale kuptimplote . Ti ndoshta blen libra cdo dite , por a u'a di titullin dhe permbajtjen.Une blej libra nje here ne vit me kursimet e mija , por ndryshe nha ty une u'a di titullin , permbajtjen dhe mesazhin.Ti mund te ndertosh dhjete biblioteka gjatr njr viti ndersa une nje ,por ama e di c'fare imja eshte e ngritur me fuqin e mendjes e jo me fuqin e paras.!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
Adela
Email:
adele@gmail.com
Komenti:
Te lumt per ket esen kaq te mrekullueshme..Fal teje arrita noten qe deshiroja dhe te falenderoj per ket gje shum shum shum!!!
Emri:
d.....
Email:
e@yahoo.com
Komenti:
nuk ka asgj per tu shkrire kaq shme dhe kujdes se ne fund qesh mire kush qesh i funditt
pastaj gabime behen doja te thoja tipat por butona tastiere jane prandaj kujes
Emri:
d....
Email:
e@yahoo.com
Komenti:
urime!Te pergezoj. Me pelqen shume eseja jote dhe mendimet qe ke shprehur.Mua me pelqejne ipat si ti (prandaj e ke nje like)Bravo