Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2018-11-14 21:33:57
Shikime: 5146
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 2

Titulli: Veshja ne shkolle tani dhe atehere

Lloji: Ese krahasuese
Tema: Veshja
Autori: Anonim
Shkolla: Anonim
Klasa: 8
Qyteti: Anonim
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne shkollen time shum nxenese vishen ekstravagante duke u perpjekur per te rene ne sy .shoh q ka vajza te klasave te pesta qe vin me minifunde ne shkolle dhe perpiqen qe te bien ne sy disa vajza te tjera te klasave te teta vishen me strece duke u perpjekur te nxjerrin format dhe lidhin bluzen duke nxjerr barkun jashte .disa te tjere perpiqen qe te vishen si te famshmit si:selena gomez,lea elui , ariana grande etj. Disa te tjera i mjaftojne qe rrobat te jene te shtrenjta dhe me marka te njohura .mami me ka treguar shume here se kur ishte ne moshen time veshjet ishin te pakta dhe jo ekstravagante si te cara .ne kohen kur mami im ishte ne shkolle nxensit dhe nxeneset ishin serioz vajzat nuk silleshin si mendjelehta po e kishin mendjen ne mesime dhe jo si tani qe vajza sillen shume mendjelehta ,rrin vetem me djem , lene oret e mesimit, pine cigare dhe lidhen me cuna.ne kohet e sotme cfare nuk behet per cik fame sa do doja qe te jetoja ne kohen e atehershe me pak gjera po me shume tru .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anonim - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+krahasuese/Veshja+ne+shkolle+tani+dhe+atehere/6564


Vepra te ngjashme
miqesia
Lloji: Ese krahasuese
vjen nje dite qe ze shume miq dhe ti vihesh ne dileme se kush te do dhe kush nuk te do.atehere ka ar...
E verteta dhe genje...
Lloji: Ese krahasuese
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane...
Akili dhe Muji
Lloji: Ese krahasuese
Akili dhe Muji ishin dy heronj te spikes . Keta ishin heronj qe pavaresisht nga ndryshimet qe kishin...
Nga ndryshon teksti...
Lloji: Ese krahasuese
Teksti analitik , te vecantat : 1-analizon dhe zberthen informacionin; 2-jep te dhena te detajuar...
shkopi magjik dhe s...
Lloji: Ese krahasuese
Shkopi magjike eshte nje shkop i cilin nifet per magjit e tij te medha. Por ne fakte ai eshte vetem ...
Agamemnoni dhe Akil...
Lloji: Ese krahasuese
Agamemnoni dhe Akili janë figura shumë të spikatura në "Iliadën" e Homerit.Këto personazhe kan...
GJAKMARRJA
Lloji: Ese krahasuese
GJAKMARRJA ESHTE SI NJE OQEAN I CILI GLLABERON PA MESHIRE COKEND SIDO-KURDO TE LEVIZ NEPER TO.ESHTE ...
vlere ka pasuria e ...
Lloji: Ese krahasuese
Te jesh i pasur nuk do te thote te jesh i lumtur prinderit te blejne cdo gje qe deshiron qe ti te mo...
vepres lahuta e m...
Lloji: Ese krahasuese
iliada eshte kryeveper boterore eshte zanafilla e letersise e cila sherben si themel i letersise kom...
Ndryshe nga të tje...
Lloji: Ese krahasuese
Ndryshe nga të tjerët Fle dhe zgjohet si të gjithë të tjerët ,por pak një gjë e dallon ng...
Teknologjia
Lloji: Ese krahasuese
A ndikon teknologjia per mire apo per keq?shume femije kqne krijuar nje lloj varesie ndaj teknologji...
Nuk është gjithmo...
Lloji: Ese krahasuese
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në haps...


Komentet e fundit!

Emri: nfvcdssd
Email: blerimtahiri@yhaoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: sofo
Email: kacisofokli@gmail.com
Komenti: shume e sakte
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.