Nuk e di nga t'ia filloj,pasi eshte shume e veshtire te pershkruash dike si ai.Po flas per nje person qe arriti te ndryshoje jeten time,ashtu sic askush nuk ka arritur ta beje ndonjehere.Per mua eshte enderra per te cilen kam enderruar per vite me radhe.Mendoj se ai eshte nje dhurate nga Zoti ,pasi te tille e konsideroj.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
ajo goca - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Ai.../3396
Vepra te ngjashme
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te shkruash per librin eshte kenaqesi e madhe sepse ai eshte nje kopesht me lule te bukura.Dashuria...
Xhaxhi
Lloji: Ese pershkruese
Te Kesh nje xhaxhi do te thote te Kesh te gjithe pasurine e botes😍😍...Une jam shume e lumtur q...
vjeshte
Lloji: Ese pershkruese
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke...
Endra
Lloji: Ese pershkruese
..Dhe ne ate cast mu shfaqe ti ......
veshje popullore pe...
Lloji: Ese pershkruese
Veshjet popullore, janë pa dyshim një nga manifestimet më të fuqishme të kulturës tradicional...
Njeriu nuk humbet, ...
Lloji: Ese pershkruese
Sami Frasheri ka thene per gjuhen: “Shenja e kombesise eshte gjuha, cdo komb mbahet nga gjuha. Kur...
ese pershruese
Lloji: Ese pershkruese
cdo mengjes ngrihem dhe shikoj ate ne youtobe.cdo mengjes mendoj per te.syte e zinj qerpiket e gjate...
Dita e flamurit
Lloji: Ese pershkruese
Kishim vendosur qe per festen e pavaresise te shkonim ne qytetin e vlores, per te festuar edhe ne me...
Dimri
Lloji: Ese pershkruese
Ishte nje stine e ftohte dimri dhe po ashtu edhe ditelindja ime.Cdo here shikoja qiellin e bukur nat...
Rreze dielli
Lloji: Ese pershkruese
Engjejt ekzistojne por ndonjehere nuk kane krahe… Falenderoj zotin I cili ka zbritur nje engjell n...
Dimri filloi
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova në mengjes si çdo ditë të përhershme.Shkoj me vrap të hapë dritaren,po ç'të shoh?...
prralla pasqyra e j...
Lloji: Ese pershkruese
ne jeten tone te perditeshme shpesh tregojme peralla te ndryshme .keto perralla ne vetvete perfaqeso...
Komentet e fundit!
Emri:
anna
Email:
anna@gmail.com
Komenti:
u lodhe shume ee