Kishim vendosur qe per festen e pavaresise te shkonim ne qytetin e vlores, per te festuar edhe ne me qytetaret e vlores. Dhe me te thene e me te bere. U nisem heret ne mengjes me autobus une tili dhe ardi.
Nga dritaret e autobuzit shihnim natyren vjeshtake, qiellin gri, gjethet e zverdhura dhe tek tuk ndonje bujk ne mes te parceles.
Sapo hyme ne rrethinat e Vlores ndihej aroma festive. Flamuret kombetare valeviten neper dritare dhe ballkonet e shtepive. Kjo atmosphere na shoqeroi deri ne qender, ku njerezit te veshur si per dite feste dhe te shoqeruar ne grupe shetisnin pergjate shetitores. Te sheshi I flamurit grupe te polifonise labe te veshura me costumet kombetare te zones ja kishin marre kenges labe. Ishin te shumte ata qe u rrinin perreth duke I degjuar dhe diku ndonjeri I shoqeronte me iso.
Ne vlore kam qene edhe here te tjera por si ne kete dite nuk e kisha pare asnjehere. Festonte I gjithe qyteti. Festonin vlonjatet por festonin te gjithe shqiptaret. Kostumet dhe polifonia labe perziheshin me ato te shqiperise se veriut, kosoves te shqiptareve te maqedonise e atyre tem alit te zi..........
VAZHDIMIN BEJENI VETE.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
DESJAN CANI
Email:
CANIDESJAN@YAHOO.COM
Komenti:
E GJITH VLORA GUMEZHINTE,KLARINETA KENDONTE SA NUK NXIRRTE ME , VALLTARET SHQIPTAR TE TE GJITHA KRAHINAVE I SHOQERONIN DUKE E BERE KETE ATMOSFERE AKOMA DHE ME T E BUKUR .
CDO GJE ISHTE E BUKUR ,CDO CEP , CDO NDERTESE, CDO PEME ,I GJITH QYTETYI I VLORES ISHTE ZBUKURUAR NE NJE MENYRE HARMONIKE KU ASGJE NUK MUNGONTE ...!
OSE ME SAKT, PER AQ SA ISHTE ISHTE E PERKRYER .DIHET E MIRA NUK KA FUND ,PSH: TE GJITHE MENDOJNE SE VLORA ME 28/11/2012 DO TE JETE ME E BUKUR SE KURRE PER TE VETMEN ARSYE TE 100 VJETORIT TE "DITELINDJES TE SHQIPERISE". ATY DO TE KETE ME SHUM NJEREZ ME SHUM SHQIPETARE NGA E GJITH BOTA.
SHQIPERI TE DUA ! E THEM ME PLOT GOJEN QE JAM KRENAR QE JAM SHQIPTAR E THEM ME KRENARI PARA BALLKANI QE JEMI POPULLI ME I VJETER DHE ME KULTUREN ME TE HERSHME E TE BUKUR SE I GJITH BALLKANI...!
BY DESJAN CANI !