Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8173
Data e postimit: 2023-10-28 20:35:34
Shikime: 662
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Rreze dielli

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Nena
Autori: Enki
Shkolla: Arberia
Klasa: 8
Qyteti: Tiranë
E-mail: enkiuku2009@icloud.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Engjejt ekzistojne por ndonjehere nuk kane krahe… Falenderoj zotin I cili ka zbritur nje engjell nga qielli dhe e ka sjelle ketu…perkrahe meje…dhe pikerisht ky engjell esht ajo …e kush tjeter pervec nenes sime?Sepse eshte ajo te ciles I detyrohem per gjithcka. Te dua cdo moment cdo sekond te jetes sime. Dita dites po kujtoj fjalet e tua qe me keshilloje kur une isha e vogel dhe qe me keqardhjen me te madhe nuk i kam kushtuar shume rendesi. Ti me ke qendruar afer edhe ne periudhen time me te keqe, ke ardhur naten dhe me mbuloje qe askush nuk do ta bente nje gje te tille. Je dhe do mbetesh mbeshtetja ime me e madhe. Une e kuptoj qe je krenare per mua edhe pse asnjehere nuk e jep veten, e di qe ti ndihesh me fat qe me ke edhe pse asnjehere nuk ma ke thene. E kam shume te veshtire te flas per ty sepse fjalet nuk te pershkruajne dot. ... je ti ajo qe ma fale buzeqeshjen ne cdo hidherim timin je ti ajo qe ma fale gjakun tend per 9 muaj rresht ... je ti ajo qe naten e bere dite per mua dhe nuk je lodhur fare me punen tende si NENE..... Nuk di si te te falenderohem je ti ajo qe mi mesove hapat e para te jetes sime , me tregove rrugen e drejt dhe rrugen e gabuar .. je thesari me i cmuar ne bote .. Dhe sot dua qe buzeqeshja te mbizoteroje tek ti..




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Enki - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Rreze+dielli/8173


Vepra te ngjashme
Nena Qenia Me E Das...
Lloji: Hartim
Nena ime sa te dua .. je ti ajo qe ma fale buzeqeshjen ne qdo hidherim timin je ti ajo qe ma fale gj...
NENA
Lloji: Ese vleresuese
ESE PER:”NENEN” Engjejt ekzistojne por ndonjehere nuk kane krahe… Falenderoj zotin I cili k...
Nena
Lloji: Analize letrare
Kete ese dua te ja kushtoj me te shtrenjtes sime ..Nenes time.. Ajo luftoi shume qe te me shpie ne ...
Nena-mesuesi i pare
Lloji: Ese krahasuese
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj, Ne gjoksin tende si zog dritheroj....
nena
Lloji: Ese argumentuese
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun...
Thesari im
Lloji: Ese vleresuese
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe f...
Per ty nene...
Lloji: Ese vleresuese
Nene…po filloj aty ku loti perkedheli faqen tende teksa degjoje te qaren time te pare.Aty ku lumtu...
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
BABAI IM I SHTRENJT...
Lloji: Ese vleresuese
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZ...
Babi im
Lloji: Ese vleresuese
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe p...
Nje leter personale
Lloji: Leter
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse c...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.