Data e postimit: 2020-11-10 19:32:46
Shikime: 5553
Likes:
6
Dislikes:
0
Titulli:
Durresi
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Durresi,nje nder mrekullite e bukurise shqiptare, ka se cfare t`u ofroje vizitoreve. Shtirja buze detit Adriaktik dhe Jon malet fushat dhe lulet formojne panoramen qe do te shoqeroje pushimet tuaja. Harmonia shpirti i ngrohte i banoreve mikpritja dhe kenaqesit qe do tj`u falen do tj`u bejne te krijoni miqesi te reja dhe caste te mrekullueshme. Fotot dhe shenimet ne ditarin tuaj do tj`u` kujtojne se edhe vitin tjeter ju do te vazhdoni ke rrugetim qe mban emrin Durrres.
EJANI QOFTE EDHE NJE HERE!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Besarta Elezi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Durresi/7460
Vepra te ngjashme
Jam krenar qe jan s...
Lloji: Ese pershkruese
Ese: Jam krenar qe jan shqiptar
Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:B...
Rihanna
Lloji: Ese pershkruese
Robyn Rihanna Fenty (/ riɑ ː nə / ree-ah-nə ose / riænə / ree-nje-ə; lindur 20 shkurt 1988), ...
Fryu nje ere e marr...
Lloji: Ese pershkruese
Nje dite duke qendruar brenda ne shtepi,dikush po trokiste ne dere.Trokiti aq fort sa une fillova...
familja ime
Lloji: Ese pershkruese
Familja ime perbehet nga 5 persona, une babi , mami, dhe 2 motrat .Ato jane personat me te shtrejnt...
Shiu
Lloji: Ese pershkruese
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drej...
Vendlindja Ime Koso...
Lloji: Ese pershkruese
Ahhh sa e bukur vendlindja ime!Vendi ku une u rrita , vendi ku moora mesimet e femijerise , vendi ku...
pasioni im me mreku...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe ne kemi nje enderr,nje pasion,nje deshir qe na terheq drejt nje te ardhmje te suksesshme.P...
Udhetim Imagjinar n...
Lloji: Ese pershkruese
“Udhetim Imagjinar ne Kohe”
Jam duke udhetuar me imagjinaten time ...
Jam...
Lloji: Ese pershkruese
Nje dite e re po fillon, si dielli dhe 365 henat qe jane per mua.
Jane rrezet e para te nje jete te...
Motra
Lloji: Ese pershkruese
Dhe un si gjith te tjeret kam moter.Por une kam moter me nje lidhje te vecante lidhje zemre.Ajo esht...
Une dhe televizioni
Lloji: Ese pershkruese
Jetojme ne shekullin XXI dhe zhvillimi teknologjik bere bume te medha duke shpikur telefona,kompjute...
kujtimet me gjyshen...
Lloji: Ese pershkruese
Linda me 24 shtator te vitit 2003 , ne nje familje dibrane ne qytetin e Tiranes . Isha bekimi i pare...
Emri:
elona
Email:
cipieliona74@gmail.com
Komenti:
shum bukur bravo zmr
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti