Liria është ajo ndjenjë që na formëson dhe na bën këta që jemi.Ajo zgjon shpresë dhe dashuri të paskajshme.Dhe arrin të shërojë shpirtin nga çdo vuajtje.Kur të gjithë ne si popull kemi liri,ne ndihemi kryelartë.Dhe më të fortë për sfidat që do të vijnë në të ardhmen.Megjithatë,rruga për ta arritur lirinë,asnjëherë nuk ka qenë e lehtë.Duhen hedhur hapa guximtarë.Që janë më të mëdhenj se vetja jonë.Duhet shumë forcë e trimëri.Për të shkulur zinxhirët e skllavërisë me të cilët jemi të lidhur.Liria e një populli arrihet me bashkim.Sepse bashkimi bën fuqinë.Liria fitohet me gjak,sakrifica dhe me dëshmorë.Dëshmorët ishin rilindas.Ishin heronj të përmasave prometeane.Që u vetëflijuan për lirinë e popullit tonë.Që ajo të valëvitet në të gjitha trojet shqiptare.Sot,në 75 vjetorin e çlirimit,ata mund të mos jenë fizikisht.Por veprat dhe virtyti i tyre,i bëjnë të jenë të pavdekshëm.Historia do i kujtojë dhe vlerësojë gjithmonë.Dëshmorët janë personifikimi i lirisë,atdhe-dashurisë,pavar ësisë.Të cilat sot ne i gëzojmë.Ata ishin largpamës e vizionarë.Edhe pse shumë prej dëshmorëve ishin në lulen e rinisë,në kulmin e ëndrrave,ata nuk menduan për lirinë e jetën e tyre.Por vetëm për atë të kombit.Dhe të brezave të ardhshëm që do vijnë.Ata mbollën farën e lirisë.Sot,dëshmorët janë një burim frymëzimi.Që kurdoherë të vendosim atdheun mbi gjithçka.Vetëm kështu populli do arrijë lirinë e aq shumë dëshiruar.Dhe do arrijë të mbajë lart pishtarin e prosperitetit,dhe të paqes.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Ndjenja+e+liris%C3%AB/6974
Vepra te ngjashme
Ku ndodh efekti se...
Lloji: Ese pershkruese
Atmosfera e Tokes eshte unike,krahasuar me planetet e tjere te sistemit tone diellor.Per shkak te ek...
Dimri
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të m...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
Enderrimi
Lloji: Ese pershkruese
A eshte enderrimi shkas i gjerave qe ne krijojme dhe bejme?Ne qender te enderrimit eshte perjetimi p...
Udhetim Imagjinar n...
Lloji: Ese pershkruese
Mbasdite vone dimri. Qielli gati ne te erresuar. Zhurma e eres degjohet ne dritaren e dhomes. Jam du...
Miqesia nje zemer n...
Lloji: Ese pershkruese
Miqesia nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave .Lind pyetja çeshte...
Jeta
Lloji: Ese pershkruese
Jeta nuk eshte e leht per tu jetuar po ti besoj qe ke disa qellime per te ardhmen tende, mbaj fort q...
Vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Ditet e nxehta te veres shkuan tani po i asfrohemi nje stine te ftohte e shum te merzitshme .ditet ...
Endra
Lloji: Ese pershkruese
..Dhe ne ate cast mu shfaqe ti ......
Ditet e Dimrit
Lloji: Ese pershkruese
Sot ishte nje nga ditet e acarta te dimrit. Ishte aq ftohte saqe dhe ne Vlore po binte pak bore. Kud...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
shoqja ime
Lloji: Ese pershkruese
shoqja ime me e mire eshte nje vajze qe sdua tja them emrin.Ajo eshte si motra ime,ndajme shume sekr...