Gjuha jone
Te ben krenar te degjoshqe gjithesecili nga ne flete shqip ne cdo ane te botes qe te shkoje. Kjo te krijon nje ndjesi te thelle ne shpirte, dhe te mendosh se kjo gjuhe ska per tu shuar kurre.Duajeni gjuhen tuaj sepse ate belbezuat sa erdhet ne jete , mos e ndrroni ose e harroni gjuhen tuaj cilido motiv qe te jete.
Gjuah shqipe eshte gjuha jone , gjuha e nenes , gjuha e gjysherve , stergjyreve , te rrenjeve te origjines tone.
Eshte me e embla,e pasura , e bukura dhe nje nga gjuhet me te lashta te Ballkanit. E mbi te gjitha identiteti i kombit tone.
Nqs dikush e ndrron gjuhen e tij ai nk eshte i afte te mesoj gjuhe tjeter kur nuk do gjuhen e memedheut te tij. Kurre nuk kemi te drejte te quhemi komb i qyteteruar , sado te mesojme gjuhe te huaja sepse kombi nuk qyteterohet vetem me mesimin e gjuheve te huaja , por me mesimin dhe mbrojtjen e gjuhes te tij. Nqs ju nenvleresoni gjuhen tuaj nuk jeni te ndricuar ne perparim te moralit. Gjuha eshte e fuqishshme dhe e bukur krenaria e folesve te saj dhe nje mjet i shenjt per zhvillimin kulturor dhe intelektual te kombit tone te vjeter shqiptare.
Themeli i diturise eshte dashuria per atdheun dhe nga identitetet e tij.Kultura e nje personi pasqyrohet qarte qe nga gjuha . Gjuha pasqyron nje kombesi, ajo eshte pasqyra me e qartee nje kombesie dhe e kultures se saj.Shkalla e pasurise se gjuhes eshte tregues i nivelit te kesaj kulture.
Gjuha eshte sendi me i cmueshem i nje populli dhe per popullin shqiptare eshte i vetmi thesar qe ka.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
babi jot
Email:
loqe@gmail.com
Komenti:
leonard te thash bej detyrat
Emri:
besa
Email:
besa@gmail.com
Komenti:
me gjeni nje ese per gjuhen shqipe qe nuk e kini shkruar ne internet nese ma gjeni me shkruani ne viber :+37744513816
Emri:
besa
Email:
besa@gmail.com
Komenti:
me gjeni nje ese per gjuhen shqipe qe nuk e kini shkruar ne internet nese ma gjeni me shkruani ne viber :+37744513816