Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4455
Data e postimit: 2015-10-14 17:59:26
Shikime: 17807
Raporto

Likes: 21 Dislikes: 2

Titulli: Gjakmarrja,nje plage e shoqerise sone

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Te flasim per gjakmarrjen ne vendin tone.
Autori: Anxhela Hasankolli
Shkolla: Gjimnazi "PLATON"
Klasa: XII
Qyteti: Korce
E-mail: arditfloqi@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Eshte dukuria e gjakmarrjes.Dhe shume here e kam pyetur veten se cfare eshte gjakmarrja dhe cilat jane pasojat e saj.Edhe pse pergjigja me duket pak e nderlikuar mundohem te hyj sado pak ne jeten e atyre qe e vuajne vdo dite e me shume ankthin dhe friken qe te shkakton gjakmarrja.Shume familje te frikesuara nga ajo qe mund t'i ndodhe nga casti ne cast jane detyruar te ngujohen ne shtepite e tyre.Syte e tyre shprehin deshperim.Po pse valle kjo plage nuk do te mbyllet ndonjehere?Por pse-ja vjen e iken dhe pergjgjen e con diku larg.Aq larg ku zemra dhe shpirti i te ngujuarve eshte aq i plagosur saqe nuk mund te duroje me.Por kush e vuan me shume kete drame?Jane femijet te cilet fati i ka caktuar qe ata te mbyllin endrrat dhe deshirat e tyre diku ne nje cep te nje shtepie te larget dhe te vetmuar.Femijet nuk duhet te lendohen,te rrihen apo te vriten,as te fyhen apo te ngujohen,por te rrojne larg frikes dhe dhunes.Te mendosh qe nje femije detyrohet te ngujihet vetem e vetem qe t'i shpetoje gjakmarrjes eshte absurde dhe shokuese.Ata nuk kane forcen dhe fuqine te "mbytin" gjakmarrjen por kane shpresen ne duart e tyre.Ate shprese qe nje dite kjo plage e dhimbshme do te mbyllet.Por vete shoqeria cfare ben lidhur me kete teme?Per te ndergjegjesuar opinionin publik mund te ndikojne shume faktore por nder me kryesoret eshte media.Ajo eshte nje nga pasqyrueset dhe percjelleset kryesore te informacionit dhe fakteve.Media duhet te perdore nje sere teknikash per te percjelle mesazhe paqeje per ata qe shkaktojne gjakmarrjen dhe per ata qe vuajne pasojat e saj.Edhe veet qeverite e krijuara ne Shqiperi kane marre nje sere masash per te ndaluar dhe per te mbyllur nje ehre e pergjithmone kete plage te madhe te shoqerise sone.Por megjithate ne disa qytete sidomos ne ato veriore gjakmarrja vazhdon edhe sot te ejte e pranishme ne hijen e tmerrin e saj.Mjaft me me urrejtje,mjaft me me meri,mjaft me me hasmeri,sepse te gjithe kemi te drejte te gezojme lirine.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anxhela Hasankolli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Gjakmarrja%2Cnje+plage+e+shoqerise+sone/4455


Vepra te ngjashme
Gjakmarrja, një pl...
Lloji: Ese pershkruese
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Es...
Gjakmarrja plage e ...
Lloji: Ese argumentuese
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume...
gjakmarrja
Lloji: Ese informuese
Nder plaget me te vjtra te Shqiperise dhe shqiptareve eshte gjakmarrja.GJakmarrja eshte nje hakmarrj...
"Gjakmarrja,nje pla...
Lloji: Ese pershkruese
Gjakmarrja,nje plage e shoqerise sone !!" Te flasesh per fenomene,fenomene te cilat shkaktojne plag...
gjakmarria-plage e ...
Lloji: Ese argumentuese
Nje plage e pasherueshme ne zemren e shoqerise se sotme e ka rrenjen nga fenomeni i gjakmarrjes. Ajo...
cesht e bukura
Lloji: Ese pershkruese
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume...
gjakmarrja
Lloji: Poezi personale
GJAKMARRJA Gjakmarrja ne Shqiperi Ferri vet,ferri i zi Lufte e ashper mes nj...
Gjakmarrja
Lloji: Tekst shpjegues
Gjakmarrja nje fenomen shume negativ qe vazhdon te ekzistoje akoma ne zonat e thella te vendit tone....
Gjakmarja ,nj plage...
Lloji: Analize letrare
Shqiperia eshte nje vend i madh,nje vend i europianizuar,nje vend oi cili tashme njehet pothuaj nga ...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Nuk behet kush i pa...
Lloji: Ese vleresuese
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdo...
Gjakmarrja ne Shqip...
Lloji: Poezi lirike
Gjakmarrja ne SHqiperi Ferri vete , llum i zi Lufte e ashper mes nje populli Vetem ketu benka vak...


Komentet e fundit!

Emri: te lumte dora o goc
Email: telumtedoraogoc@gmail.com
Komenti: e ke qa per zotin
  Pergjigju

Emri: Adolf Hitler
Email: adolflovejews123@yahoo.com
Komenti: Jam penduar per ndodhit lidhur me cifutet.Peace!
  Pergjigju

Emri: Ina
Email: florina.goleci@gmail.com
Komenti: Awwww me pëlqeu shummm bravooooo
  Pergjigju

Emri: what is buk me gjiz
Email: hjh@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: kate
Email: andi@gmail.com
Komenti: nice....
  Pergjigju

Emri: tina tina
Email: florentina.balisha2002@gmail.com
Komenti: Nice😍
  Pergjigju

Emri: orgerta
Email: orgerta@gmail.com
Komenti: Eh jo shume e bukur
  Pergjigju

Emri: oli
Email: oli@gmail.com
Komenti: kotiii fareeee
  Pergjigju

Emri: Joana
Email: joana.shalcanji@gmail.com
Komenti: Ooo shume e bukur...me beri shume pershtypje...bravo
  Pergjigju

Emri: xhuljo
Email: xhuljantaraj@yahoo.com
Komenti: nk po ma mbush shum syrin
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.