Ndodh nje cast kur ndihesh i mbyllur ne vetvete e i pashprese..Ne nje cep dhome te erret, te blindosur njesoj si zemra jote.Te ndihesh krejt i vetem ne kete bote madheshtore..Te luftosh i vetem kunder nje turme te tere banditesh..Ne ate moment deshiron te qendrosh larg botes, larg gjithesise, larg vetvetes, ku te mos njohesh me as kufijte e lirise tende. Te jesh i humbur ne mes te nje lemshi me mijera njerez..Ku mendon se ketu esht fundi per ty , se nuk do te kesh me force per tu ngritur e per te ecur para. Mendon se kaq ishte dhe toka ndali se rrotulluari per ty. Por nuk mendon se jashte ndodhen rrezet e diellit qe riperterijne gjithcka. Harron se pas cdo stuhie do dale qiellj blu i pafund... Me kalimin e kohes plaga sherohet edhe pse mund te jete shume e thelle,. Por kur nje dite njeriut i mbyllen te gjitha dyert, ndihet i lenduar, i zhgenjyer nga jeta, pa rrugedalje mendon per fundin e tij. Duke mos u perpjekur per rilindje atij i vdes nje cope shpirti. Mbase e nesermja do sjelle nje mundesi te re per te rinisur jeten dhe te lesh pas cdo te keqe.. Me shpresen se do te behet gjithcka mire mos hiq dore nga vetja dhe e ardhmja , sepse asgjeje nuk i dihet.. Ddhe armiku me i madh mund te te dale perkrah nje dite. Por serish te mos harrojme se gjithkush ka pergjegjesi per veprimet qe ben dhe heret apo vone do marre ate qe meriton.. Eshte ne doren tone si e perjetojme, mund ta vuajme shpirterisht apo e marrim me sportivitet. Por ne nje te ardhme te larget do kuptojme qe kto vuajtje te shkuara nuk paskan qene gje tjeter vecse dicka e parendesishme dhe lote te cuara dem..
Nuk ia vlen te qash per persona qe te bene te vuash, por ia vlen te jetosh per personat qe te bejne te lumtur!
Pervec atyere qe e kane vrare me kohe lumturine dhe ndergjegjen e tyre, te gjithe te tjeret meritojne funde te lumtura..! Keshtu qe : qendro pozitiv e mos iu bashko fundeve te kazanit ;) ......!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!