Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3483
Data e postimit: 2014-12-21 10:08:53
Shikime: 3735
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Fryu nje ere e marre sa shkuli pemet

Lloji: Ese pershkruese
Tema: era e fuqishme
Autori: arta klaiqi
Shkolla: abdullah krashnica presheva
Klasa: 8/1
Qyteti: koretin-kamenice
E-mail: arta_klaiqi@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nje dite duke qendruar brenda ne shtepi,dikush po trokiste ne dere.Trokiti aq fort sa une fillova te friksohesha.Dola te hapja deren,po c`te shihjeishte nje ere e madhe dhe e fuqishme qe gati me mori edhe mua.
Mua me dridheshin kembet e duart nga frika se ajo ere mund te shkaktonte deme te medha,mund te na e shkatrronte gjithe mundin qe kemi bere.Te mbjellat po shkaterroheshin.Poashtu edhe pemet nuk po mmunden te mbahenne toke me rrenjet e tyre aq te forta.Kjo ere ishte shume e fuqishme sa as lumin nuk e la rehat ne shtratin e tij.Une s`kisha c`te beja,thjesht rrija brenda ne shtepi dhe shikoja nga dritarja pa pasur ndonje zgjidhje.Dikur ajo ere do te ndalej,se po te vazhdonte akoma i tere vendi do te shkaterrohej dhe njerzit kushedi a do te mbetej ndonje i gjalle. Por per fat te mire ajo erendaloi dhe ne shpetuam nga nje fatkeqesi e madhe.
Ne u mblodhem i gjithe fshati dhe i rregulluam demet e bera.Tani ne jetojme si me pare dhe morem masa per ta parandaluar nese ndodh perseri.Ajo qe ndodhi per ne,ishte nje mesim i mire.Tani edhe nese ndodh nuk mund te beje gje.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     arta klaiqi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Fryu+nje+ere+e+marre+sa+shkuli+pemet/3483


Vepra te ngjashme
eksitues
Lloji: Tregime dashurie
Nje dite e kisha lene te vija nga shoqja per te bere nje projekt. U bera gati dhe u nisa. Ne shtepi ...
Shiu
Lloji: Ese pershkruese
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drej...
NE DREJTORI
Lloji: Tregime erotike
ISHTE NJE DITE ME BORE!ISHTE SHUME BUKUR!NE KLASE KISHIN ARDHUR VETEM UNE DHE DISA NGA SHOQET E KLAS...
Me shoqen time
Lloji: Tregime erotike
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne a...
Kur ke humbur guxim...
Lloji: Ese pershkruese
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua ...
frika
Lloji: Ese filozofike
Te gjithe kemi frike e shpehhere mund te frikesohemi pa qene nevoja.Gjithmone ajo ndenja e pasiguris...
Qyteti i gabimeve t...
Lloji: Ese pershkruese
Nje qytet i mbushur me njerez te çuditshem te cilet kur flisnin i mungonin disa gërma ose fjale dh...
Femijeria ime.
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura....
E paharruar...
Lloji: Ese pershkruese
E kam titulluar kete ese “E paharruar”, sepse ne te do te tregoj per nje person te til...
Une
Lloji: Rrefenja
Ndoshta cdokush qe mund ta lexoje kete mund te cuditet ose te mos i intreresoj. Une jam nje vajze 14...
Eleminimi i varferi...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Shqiperia. Eh, c'eshte Shqiperia ne krahasim me vendet e tjera? Sapo e degjojme renditet ne mendjen...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...


Komentet e fundit!

Emri: r
Email: dedi@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: rezi
Email: rezi@hotmail.co.uk
Komenti: nuk me pelqeu shume nga fundi me pak fjale:jo aq mire
  Pergjigju

Emri: nita nita
Email: nita-leo@hotmail.com
Komenti: arta është një autore shumë e mirë dhe cdo herë ka pasur mendimet për një vjersh apo poezi të saj dhe cdo her i ka kryer poezit në anë e dëshirës së saj
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.