Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2016-09-28 15:15:39
Shikime: 4503
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Punpoj me perkushtim per ta jetesuar synimin e deshmoreve

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Deshmoret
Autori: Ereza Merovci
Shkolla: SHMU 2
Klasa: VIII 4
Qyteti: Vushtrri
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ah,moj Kosova ime e dashur.Qka perjetove ti vite e shekuj me radhe nga pushtuese te ndryshem.Zoti i mallkofte ata qe vrane e masakruan me mijera njerez.Ah,sa me dhemb zemra kur degjoj familjaret duke vuajtur per te bijte e tyre.
Shumica nga ne sot jemi gjalle fale deshmoreve te kombit fale atyre qe dhane jeten per liri, qe ne te jemi sot .Mua sdo me dhimbsej aspak jeta neso do shkonte per kete popull kaq te bukur-shqiptarine!Do punoj,do punoj dhe nuk do ndalem kurre per ta rritur synimin e deshmoreve tane.
Deshmoret tane ende nuk kane vdekur.Ata jetojne,jetojne ne zemren time,edhe pse trupi i tyre u vendos ne varreza.Ata jetojne brendda qenies time.Ata jane motivi im.Do mundohem dhe do punoj me shume perkushtim per ta arritur synimin e tyre,per ti berete ndihen krenar ata siq na bene ata neve.Deshmoret jane krenaria dhe nderi e popullit tone martir.Kalojne vite e shekuj por ata prape se prape nuk harrohen,kujtimi per ta do te jete gjithmone i fresket sepse ata jane vete liria jone!
TA DUAM ATDHEUN TONE!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ereza Merovci - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Punpoj+me+perkushtim+per+ta+jetesuar+synimin+e+deshmoreve/5344


Vepra te ngjashme
Ese
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga institucionet me te rendesishme ne jete eshte shkolla.Shkolla eshte vater dije,shoqerie dhe ...
ese pershruese
Lloji: Ese pershkruese
cdo mengjes ngrihem dhe shikoj ate ne youtobe.cdo mengjes mendoj per te.syte e zinj qerpiket e gjate...
Bukuria
Lloji: Ese pershkruese
Bukuria Bukuria ne kuptimin e saj te pergjithshem paraqet nje vetvete nje fare teresie te simbioza...
marredheniet midis ...
Lloji: Ese pershkruese
Ne ditet e sotme,pakkush deshiron te jetoje ne nje familje te madhe. Kjo ndodh sepse kohet kane ndry...
Dimri
Lloji: Ese pershkruese
Ishte nje stine e ftohte dimri dhe po ashtu edhe ditelindja ime.Cdo here shikoja qiellin e bukur nat...
Vjeshta Ne Fshatin ...
Lloji: Ese pershkruese
Dielli doli ne horizont me rrezet e tij te arta, duke ngrohur tere siperfaqen e tokes,duke ngrohur t...
Enderrimi
Lloji: Ese pershkruese
A eshte enderrimi shkas i gjerave qe ne krijojme dhe bejme?Ne qender te enderrimit eshte perjetimi p...
"Deshperimi"
Lloji: Ese pershkruese
Ndodh nje cast kur ndihesh i mbyllur ne vetvete e i pashprese..Ne nje cep dhome te erret, te blindos...
Adoleshenca
Lloji: Ese pershkruese
Gabimet jan pjesë ...
Lloji: Ese pershkruese
Qdo njeri bën gabime qoft i madh apo i vogel..por jo qe ne i bëjm me qellim por ato fatketsisht nd...
the beautiful of my...
Lloji: Ese pershkruese
Albania is a land full of surprises and also capable of bemused tourists with skeptical. Facing the ...
pasqyra e deshirave
Lloji: Ese pershkruese
perpata pasqyres ne mund te shohim veten tone kurse perpara pasqyres se deshirave shohim ate qe des...


Komentet e fundit!

Emri: Erza Merovci
Email: erzamerovci-05@outlook.com
Komenti: faliminderit shume te dua shpirt thank
  Pergjigju

Emri: laureta
Email: Elinara-Ela@Hotmail.com
Komenti: te lumte bravo
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.