Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4924
Data e postimit: 2016-02-27 22:15:52
Shikime: 30015
Raporto

Likes: 24 Dislikes: 5

Titulli: Femijeria

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Femijeria
Autori: Xhesilda Paja
Shkolla: 17 - Shkurti
Klasa: IX
Qyteti: Tirane
E-mail: romi-ina@outlook.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Fëmijëria , shpirti im rebel .
Fëmijëria është stacioni më i bukur në udhën sa të gjatë por dhe të shkurtër të jetës. Është pranvera e shpirtit, është përjetimi më njerëzor i kësaj bote , të cilën e kujtojmë me nostalgji dhe duam t’i rikthehemi sërisht.
Gjallëria gjatë kësaj moshe është tejet e madhe. Në fakt kjo gjallëri është burim shprese dhe jete për shumë njerëz të tjerë. Një shprehje thotë : “Jepini fëmijës më shumë liri, le të vrapojë, le të kërcejë, le të jetë i lirë, le të luajë dhe të argëtohet, le të mos jetë asnjëherë në qetësi, vetëm në këtë mënyrë ti do të ndjesh pozitivitetin në shpirtin e tyre …
Tani që po shkruaj ndiej mall si asnjë herë për fëmijërinë. Do të doja shumë që vitet t’i ktheja pas dhe koha të ndalte pikërisht në momentet kur rendja fushave të blerta me lule, ose kur luaja kukafshehti mbrëmjeve të ngrohta të beharit. Sa më mungon flladi që më përkëdhelte ëmbël fytyrën teksa lëkundesha në lisharëse, madje teksa lëkundesha, shpesh mendoja sikur papritur të bëhesha me flatra dhe ti bashkohesha zogjve në fluturim në qiellin e paanë. Epo fundja kjo është e bukura e kësaj periudhe pasi bota jote është si në filma, ti udhëhiqesh nga shpirti yt aventurier drejt një vendi magjik larg stresit dhe problemeve të të rriturve, larg jetës monotone të qytetit gri dhe mbi të gjitha larg realitetit të ashpër…
Më kujtohet si tani sa herë dëshiroja të rritesha e të bëhesha e madhe. Nuk e kuptoja bukurinë e të qënit fëmijë. Cuditesha kur dëgjoja më të rriturit teksa thonin “ Ah… Cfarë nuk do të jepja të kaloja qoftë edhe një ditë si fëmijë ”! Tani nuk më besohet që edhe unë them të njëjtën gjë si ato.
Më merr malli për atë kohë kur problemi më i madh ishte se cilën lojë do të luaja nesër. Kur miqtë nuk kishin zili dhe inate dhe madje pajtoheshim thjesht me një bashkim gishtash, pasi krenaria ishte një ndjenjë e panjohur për ne. Kur gjithcka ishte kaq e thjeshtë dhe pafundësisht e bukur. Kur shpirti ynë ngjasonte me detin,
pasi edhe kur mbretëronte qetësia ai kurrë nuk pushonte… Ishte një shpirt rebel, i palodhur dhe plot shpresë për të ardhmen.
Eh…Fëmijëria, është një periudhë që mundësia për ta jetuar të jepet vetëm një herë, prandaj mos lejoni që tekonolgjia dhe interneti t’jua marrin këtë mundësi. Shijojini lojërat e sinqerta me shokët në natyrë, pasi ato janë të parikthyeshme dhe jo playstation-ni . Mos u përpiqni të sfidoni kohën dhe të rriteni para kohe sepse në fund të humburit do të jeni ju! Lëreni shpirtin t’ju udhëheqë dhe bota do të jetë e juaja .
Punoi: Xhesilda Paja




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhesilda Paja - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Femijeria+/4924


Vepra te ngjashme
bota e femijeve dhe...
Lloji: Ese argumentuese
Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do t...
Është më mirë t...
Lloji: Ese argumentuese
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga s...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paq...
“Kujtoj me mall d...
Lloji: Ese argumentuese
Fëmijëria! Çfarë mund të thuash për fëmijërinë? Shume gjëra sepse është një nga periudh...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese informuese
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është...
E vërteta e kësaj...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është ...
Kush e solli Dorunt...
Lloji: Ese pershkruese
Në një fshat të largët jetonte një grua e re me 10 fëmijët e saj me 9 djem dhe 1 vajzë.Erdhi...
Bota e fëmijëve
Lloji: Poezi lirike
Nëse do kem magji e fuqishme do jem, nëse do kem magji çdo gjë do të kem, botën do sundoja s...
Mesuesit
Lloji: Tekst pershkrues
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegj...
Përse
Lloji: Rrefenja
Unë jam një fëmijë me autizem. Jeta ime ka qenë e mbushur me situata të pakuptueshme dhe ndosh...
ese per paqen ne bo...
Lloji: Ese pershkruese
ESSE “PAQJA NË BOTË” Verë 2014, bregdet ! Jam zgjuar në orën 6 të mëngjesit dhe j...
deshira ime
Lloji: Ese pershkruese
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimta...


Komentet e fundit!

Emri: hgjguffdr
Email: ermisarra@icloud.com
Komenti: jwjkbgalbwwa muti
  Pergjigju

Emri: noel
Email: noelmarku111@gmail.com
Komenti: bravo te lumtee ke pershkruar shume bukur
  Pergjigju

Emri: DIOR
Email: diorcenaj@gmail.com
Komenti: shum bukur
  Pergjigju

Emri: lolllllll
Email: dbududdh@gmail.com
Komenti: das ist sehr gut. ich finde ihn super,
  Pergjigju

Emri: anonim
Email: anonim12@gmail.com
Komenti: Muy bonito Me encanta extensivamente
  Pergjigju

Emri: xxxii
Email: xxx1@mail.com
Komenti: nje super ese !! bravo, qenke mjaft e zonja per kete dhe ishe aq mir sa me duket se do t marr m sysh ☺ hhshahhaha! shm bkr... me kujt nj pjes te femijeris...
  Pergjigju

Emri: elizabeta
Email: elizabetaalia@yahoo.com
Komenti: me shpetoveeeeeee
  Pergjigju

Emri: Bler
Email: kukamimoza31@g.mail.com
Komenti: Magjepsese ndjenja me te cilen ke shkruar.Telumte!
  Pergjigju
Emri: Xhesilda
Email: xhesilda26@gmail.com
Komenti: Faleminderit


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.