Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7569
Data e postimit: 2021-02-25 00:43:00
Shikime: 2510
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: dashuria

Lloji: Ese pershkruese
Tema: ndjenja e dashuris
Autori: H.V
Shkolla: Xhelal Hajda Toni
Klasa: 11
Qyteti: Rahovec
E-mail: henamena@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

- Pyetja e pare qe me lindi duke filluar kete ese:Ku ta marre motivimin?
Mosha qe jam tani nuk me bind qe jam dashuruar ndonjeher.Per sa i takon pelqimeve,mendoj se qdo njeri i perjeton ato,dhe une deri tani i kam perjetuar.Por dashuria,eshte diqka me e madhe sesa kjo.Duke e pare neper filma,e duke lexuar libra,duke perjetuar ndjenjat e personazhit qe i perjeton ato,me beri te kuptoj qe eshte nje nder gjerat me te bukura ne bote.Kur kapesh ne te,nuk mund te ndahesh me.Te prek thelle ne zemer,e nuk te le te kuptosh se qfar njeriu je ne te vertet.Shume pak njerez ne bote jane me fat ta gjejn shpirtin e tyre binjak,por kur ta gjejn njeri tjetrin,dihet se ata te dy nuk mund te ndahen me.
-Gjithqka shihet e bukur,por ne te vertet asgje nuk eshte perfekt.Tani shikojm anen tjeter negative,ku ajo te lendon e te vret.Sidomos ku ajo vjen vetem nga njera ane,e tjetri nuk ndjen asgje...
-Te lendon,te djeg perbrenda,e te ben te mendosh se nuk mund te jetosh pa ate njeri.Frym nuk merr,vetem jeton,jeton me dhimbje ne shpirt.
Koha nuk ta sheron plagen,por vetem ta zvogelon ate,e vie koha qe vjen personi tjeter, dhe dhimbjet ti kthen ne momentet me te bukura qe i ke perjetuar ndonjeher.Kjo eshte dashuria...
"Nuk ka rendesi vendi dhe koha,rendesi ka personi qe e ke perballe"



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     H.V - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/dashuria/7569


Vepra te ngjashme
Sa e forte eshte nd...
Lloji: Ese argumentuese
Thone se dashuria eshte ndjenja me e bukur ne bote. Eshte pikerisht ajo ndjenje qe te ben ta shikosh...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e buku...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
Gjyshi im
Lloji: Ese pershkruese
Personi me zemren me te madhe ne kete bote,personi qe me degjonte sa here flisja kot,personi qe me t...
Dashuria
Lloji: Tregime dashurie
C'eshte dashuria? Nje pyetje e rende per disa njerez.Mos eshte dicka qe as vet ne nuk i kthejme dot ...
Ndarja
Lloji: Poezi dashurie
Ishte kaq bukur kishte kishte shprese per nje jete te re thurem endrra per jeten tone shpresua...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter...
Thenie
Lloji: Thenie
Kafsha eshte e rrezikshme ateher kur eshte i uritur, kurse njeriu kur eshte i ngopur. Varferia ne...
Cmendurite e femije...
Lloji: Rrefenja
Femijria ime...eh, sa shume gjera per te thene.Ajo eshte gjeja me e shtenjete dhe me kuotimplote e j...
Kultura...
Lloji: Te tjera
Kultura... Te jesh nje njeri me kulture ne te gjitha fushat e jetes do te thote te kesh nje thesar ...
Dashuria
Lloji: Poezi dashurie
Te themi se c'eshte dashuria,un nuk e kam kuptuar te gjithen,por vetem 50% te saj, Ajo qe kam kuptu...


Komentet e fundit!

Emri: armina
Email: arminavos@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.