Shpresa na mban gjalle.
Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete.
Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me gropa te stermedha qe po re brenda nuk mund te ngrihesh serish por shpresa, shpresa te mban per dore dhe e kaloni bashke ate grope.Cdokush ka perjetuar cdo gje me te cilen e ka perpallur jeta disa jane ngritur por disa jo.Nese je ne nje vend pa drite cfare mund te shikosh? Asgje.Thjesht erresiren qe te rrethon.Shikon frike, varferi, dhune , skamje, urretje,egoizem jete pa lumturi jete pa asgje,nje vend ku nuk ekziston as ti.Po ne nje vend me drite cfare shikon?Gjithcka .Jeten ,lumturine ,driten shokoj nje femije te vogel te buzeqeshur te pafajshem.Kurre nuk duhet te humbasesh ne shkronjat e jetes sepse ato jane aq te ngaterruara dhe te pakuptimta per ty , por shpresa i vendos aty ku duhet.Ngjyrat e jetes jane aq te larmishme por ka edhe ngjyra te erreta ky aty ka vetem lot e dhimbje.Sa keq!"Jeto si te duash jo si duan te tjeret te jetosh ti" ky eshte ligji i jetes.Ne bote ka shume te pambrojtur e te varfer por ata jetojne me miresi ne zemer e me buzeqeshje ne fytyre sepse ata besojne te shpresa.Duhet pak shprese qe ta arrish endrren, duhet te kesh pak enderr qe te prekesh realitetin.Shpreso dhe jeto te ardhmen tende.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!