Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 719
Data e postimit: 2013-01-19 06:21:57
Shikime: 6203
Raporto

Likes: 10 Dislikes: 0

Titulli: Shqiperi te uroje gezur pavarsine

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Shqiperi te uroje gezur pavarsine
Autori: YourLiterary.com
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Anonim
E-mail: stafi@yourliterary.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shqiperi te uroje gezur pavarsine

Atdhe,fjale qe del nga zemra si nje rreze drite , kur e shqiptoje kete fjale me vjen ndermend vendi ku u rrita ku kalova pothuajse te gjithe jeten time aty.Atdheu eshte vend I shtrenjte per kedo ne kete bote,dhe te gjithe e mbrojme si luani kelyshet e vete,dashuria per Shqiperin nuk krahasohet me asgje,sepse ajo na jep nder ,gezim e krenari sidomos kur themi ‘’Une jam shqiptar,vij nga Shqiperia .’’. E di ne kete 100 vjetor jam larg teje dhe nuk mund te festoje bashke me ty por ama do te kujtoje momentet qe kalova ne Shqiperi.Ndodhem ne nje vend te huaj dhe miqeve te mije ju flas gjithmone per ty ,per ujin tend te kalter si kristal ,balten si mjalte per njerzit bujar e besnik, per bjeshket madheshtore me lule e gjelberim dhe eren e lehte qe te perplaset ne fytyre. Ata me kane zili kur ju tregoje per pushtimet e shumta qe iu bene Shqiperise dhe shqiptari u bashku duke bere qendrese edhe pse e dinte qe armiku ishte mijra here me I fuqishem,ju tregoje per flamurin qe ne qender ka nje shqiponje qe tregon trimerin, bashkimin ,dhe mbi te gjitha besnikerin qe ka per vendin, ajo largohet larg dhe kthehet prape ne atdhe,sepse s’ben dot pa te ashtu si deti qe nuk bene do te pa uje,si hena pa yje dhe si qielli pa shpende.Kur flas ne shqip atyre ju duket nje gjuhe e cuditshme dhe pa kuptim por ama ajo eshte gjuha ime, e stergjysherve,eshte gjuha qe me te cilin shpallen pavarsine e Shqiperise,eshte gjuhe e perjetshme dhe e pa vdekshme. Te uroje nga thellesia e zemres me mijra e mijra vite te tjera pavaresi e bashkuar dhe e lumtur ashtu sic je edhe sot!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     YourLiterary.com - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Shqiperi+te+uroje+gezur+pavarsine/719


Vepra te ngjashme
Shqiperi, o nena im...
Lloji: Ese vleresuese
"O malet e Shqiperise, dhe ju o lisat e gjate, fushat e gjera me lule, qe ju kam ndermend dite e ...
Ne Vlore per shpall...
Lloji: Ese pershkruese
Sot eshte data 28 nentor 1912,eshte nje dite e shenuar per te gjithe shqiptaret anembane,qe e kemi p...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vi...
Gjuha shqipe
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tj...
"Gjuha jone"
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tjer...
70-vjetori i pavars...
Lloji: Ese pershkruese
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te ...
Krenar per atdheun ...
Lloji: Poezi lirike
Gjak shqiptari me rrjedh ne vena jam shqiponje me dy krena O ky gjaku kuq e zi me jep jete,me f...
Jam I vecante,jam s...
Lloji: Ese vleresuese
Te jesh dhe te quhesh shqiptar jane ndere te cilat ia vlen te te perkasin ne kete jete.Te jesh pjese...
Jam krenar per ty S...
Lloji: Ese pershkruese
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese pershkruese
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka...
atdheu
Lloji: Ese argumentuese
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100v...


Komentet e fundit!

Emri: nina
Email: ninalaci@live.it
Komenti: shqipria ime nena ime te uroj me gjithe zemer gezuar
  Pergjigju

Emri: dita
Email: dita_qika@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: grasjela
Email: grasjela@ymail.com
Komenti: bukur i like thik
  Pergjigju

Emri: hgfuhgyh
Email: hgghfg@live.com
Komenti: Bukur
  Pergjigju

Emri: brinilda nilda
Email: kbrinilda@yahoo.com
Komenti: e bukur
  Pergjigju

Emri: brinilda nilda
Email: kbrinilda@yahoo.com
Komenti: e bukur
  Pergjigju

Emri: mnjjhhhhh
Email: hsjaydhju@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.