Sondazh:
Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?
Data e postimit: 2014-03-23 16:44:40
Shikime: 11740
Likes:
2
Dislikes:
1
Titulli:
ese pershkruese
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Te zgjohesh me cicerimat e zogjve është nje ndjejn e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duki i lemuar gjethet e pemve,dhe lulet leshonin aromen e tyre te mrekullueshme,zogjet vin nga viset e larta per te fluturuar nr qjellin e kalter plot hare natyra mer pamje te mrekullueshme pranvera sjell bukurit e saj,zeri i hapave te pranveres prish gjumin dimrit.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
isuf avdylaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/ese+pershkruese/2235
Vepra te ngjashme
Jeta ne fshat
Lloji: Ese pershkruese
Jeta ne fshat eshte disa here me e mire se jeta ne qytet.Kete mund ta vertetojm me shume argumente.A...
Perendimi
Lloji: Ese pershkruese
Tek kalojne oret, Dielli nazemadh pasi mbaroi me nge udhetimin e perhershem, iu afrua shtratit te ti...
nje pershkrim per v...
Lloji: Ese pershkruese
vendlindja ime eshte shqiperia.ajo eshte nje vend me shume kultura,fe,zakone,tradita,etj.Shqiperia l...
Familja dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush.
Sa here permendet emri famijle,...
jeta
Lloji: Ese pershkruese
Jetet tona shtypen nga shume pesha dhe shpesh te jetosh na duket nje gje e tmerrshme dhe e komplikua...
Familja
Lloji: Ese pershkruese
Nje gje qe vlen me shumë se gjithçka,një vend i ngjajshëm me parajsën,disa lule që ujiten perm...
Mergimi shpirteror
Lloji: Ese pershkruese
Ese pershkruese “”Mergimi shpirteror”
Mergimi ka qene dhe do te jete gjithmone nje dukuri m...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme per nje njeri. Disa njerez thone se dashuria te Ben nje idio...
Nga nje koder
Lloji: Ese pershkruese
Veshtroj nga te gjitha anet.Shikoj qytetin tim,Durresin,me qendrat e tij historike si:Amfiteatri i c...
Adoleshentet
Lloji: Ese pershkruese
Adoleshenca quhet pjesa me e bukur e jetes por ne shumicen e rasteve nk esht keshtu.Problemet qe per...
Deshira
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe kemi deshira, nga me te ndryshmet. Qe kur fillojme te kuptojme nga kjo bote na lindin edhe...
Tirana
Lloji: Ese pershkruese
Klima e Tiranes eshte shume e pershtatshme per zhvillimin e ekonomive te ndryshme.Relievi i Tiranes ...
Emri:
kaltrina
Email:
kaltrina_smakiqi@live.com
Komenti:
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
aaaaaaaaaa
Email:
fyfrmt.hjik@mjy.tyrjt
Komenti:
e shpifur iiiiiiiiii sa kot
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
hansan
Email:
agon.a@in.com
Komenti:
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
,pygjy
Email:
agon.a@in.com
Komenti:
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti