Data e postimit: 2013-06-26 10:52:19
Shikime: 12887
Likes:
3
Dislikes:
0
Titulli:
sistemet familjare
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
familja eshte themeli i shtepise. pa themel nuk mund te ekzistoje as muret dhe as catija. themeli i shkaterruar muret nuk mund te qendrojne, qe te mbajne catine. e perse mund te sherbeje nje shtepi pa themel, pa mure, pa cati e cna duhet ckuptim ka kjo? duke qene se familja eshte baza e gjithckaje ben qe te kemi sa me shum zhvillim kulturor-social. nje njeri pa familje rrezikon te humbe indetitetin e tij. pa familje njeriu duket i humbur, pa filllim dhe pa fund. nje familje e shendetshme ndikon jo vetem ne mireqenien e njerezve por ne tere shoqerine. cdo familje ka rendesine e vet qofte e madhe ose patriarkale apo familje e vogel. e rendesishme eshte qe ne cdo familje te kete harmoni, mirekuptim dhe te jete e shendetshme..
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
sabina collaku - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/sistemet+familjare/1338
Vepra te ngjashme
Femijeria ime.
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura....
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
- Pyetja e pare qe me lindi duke filluar kete ese:Ku ta marre motivimin?
Mosha qe jam tani nuk me ...
ligji dhe ne
Lloji: Ese pershkruese
Mendimet e mia shkuan larg...NUK po gjeja dot rinisjen e tyre..U mundova ... POR me kot ...po e ni...
pasioni im me mreku...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe ne kemi nje enderr,nje pasion,nje deshir qe na terheq drejt nje te ardhmje te suksesshme.P...
Xhaxhai im
Lloji: Ese pershkruese
Rrudhat e ballit....tregonin per burrerin e tij,ndersa plisi i bardhe vetem e deshmonte kete fakt......
Natyra në stinën ...
Lloji: Ese pershkruese
Sot është 21 Marsi dhe poashtu është dita e pranverës. Në pranverë qelin lulet dhe zbukurohet...
perendimi ne bregde...
Lloji: Ese pershkruese
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi tret...
“MERR SYTE E MI D...
Lloji: Ese pershkruese
Shpesh njerzit zene e flasin kuturru per nje njeri qe e duan , nje njeri qe e adhurojne , ose nje nj...
Qyteti im
Lloji: Ese pershkruese
Korca ime...
Qyteti i serenatave...
Pika me e frekuentuar turistike...
Kur nis te flas per korcen...
Ese Informative
Lloji: Ese pershkruese
Apolonia është qyteti antik në Shqipëri ndër më të mëdhenjtë në pellgun e Adriatikut dhe m...
Ndjenja
Lloji: Ese pershkruese
Le te themi se ndjeja akoma dicka , sikur skishte mbarur dhe donte te vazhdonte . Doja te vazhdoja p...
Gjakmarrja, një pl...
Lloji: Ese pershkruese
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Es...
Emri:
venis demollari
Email:
venisdemollari83@gmail.com
Komenti:
/
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
Gw
Email:
Gjgmwtjwgt j@GMAIL.com
Komenti:
Shum bukul
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
sara
Email:
SARA.MANUS@HOTMAI.COM
Komenti:
po 'familja' eshte gjeja me e shtrenjte ne bote
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
sara
Email:
SARA.MANUS@HOTMAI.COM
Komenti:
po 'familja' eshte gjeja me e shtrenjte ne bote
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
sabina
Email:
kledi27@albaniaonline.com
Komenti:
Pergjigju
Emri:
joana
Email:
joanabita67@gmail.com
Komenti:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti