Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2018-11-23 17:11:16
Shikime: 7557
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 0

Titulli: Miqesia nje zemer ne dy trupa

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Miqesia e pafund
Autori: Natalia Llupo
Shkolla: Dituria
Klasa: 8
Qyteti: Lushnje
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Miqesia nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave .Lind pyetja çeshte miqesia?Thjesht nje fjale qe shume pak veta ja dine vleren.Miqesia perkufizohet "Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt .Ne miqesi jep dhe merr ,ne miqesi ke nje besim te madh .Ne miqesi nuk je thjesht shoqe por kalon ne nje pik ku shoqja e zgjedhur mire te behet moter ,te hap ne nje rruge ku ka vetem dashuri dhe pafundesi.Vendi ku gjerat e hidhura dhe te pamundura behen realitet.Ja pra kjo eshte miqesia nje dashuri dhe respekt i pafundem.Njerezit shpesh here vijne nje jeten tone per nje arsye .Duhet ti kapesh ne kohe dhe mos ti lesh te ikin kurre .Duhet ti duash me zemer dhe te besh gjithçka per njerezit e dashur.Duhet te jetosh dhe te perpiqesh per lumurine perreth sepse diçka duhet te dish qe nese jep lumturi brenda nje miqesie dije se do te marresh brenda saj dhe do te jesh akoma me e lumtur.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Natalia Llupo - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Miqesia+nje+zemer+ne+dy+trupa/6589


Vepra te ngjashme
8 vite bashk
Lloji: Ese pershkruese
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Er...
shkolla ime
Lloji: Ese pershkruese
shkolla ime e dashur kur te shoh ty me vjen baelldi dhe kur vi ne shkolle me vjen per te qare nga ge...
Shiu
Lloji: Ese pershkruese
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drej...
Mbasdite Vone
Lloji: Ese pershkruese
Mbasdite vone.. Ka ndaluar dikush te shikoje mbasditen? Qe nga disa muaj me pare kam filluar te per...
Perjetesia
Lloji: Ese pershkruese
Me detin lind dhe largohet dashuria. Me valet vijne iluzione qe me kalimin e kohes mund te holloh...
ligji dhe ne
Lloji: Ese pershkruese
Mendimet e mia shkuan larg...NUK po gjeja dot rinisjen e tyre..U mundova ... POR me kot ...po e ni...
Adoleshentet
Lloji: Ese pershkruese
Adoleshenca quhet pjesa me e bukur e jetes por ne shumicen e rasteve nk esht keshtu.Problemet qe per...
Motrat e mia
Lloji: Ese pershkruese
Motrat e Mia te dhashura shpiryat e mi ju jeni shkaqet qe une jetoj shpirtat e mi.I lutem zotit qe j...
"Gjakmarrja,nje pla...
Lloji: Ese pershkruese
Gjakmarrja,nje plage e shoqerise sone !!" Te flasesh per fenomene,fenomene te cilat shkaktojne plag...
Dimri
Lloji: Ese pershkruese
DIMRI Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres esh...
Xhaxhai im
Lloji: Ese pershkruese
Rrudhat e ballit....tregonin per burrerin e tij,ndersa plisi i bardhe vetem e deshmonte kete fakt......
Gabimet jan pjesë ...
Lloji: Ese pershkruese
Qdo njeri bën gabime qoft i madh apo i vogel..por jo qe ne i bëjm me qellim por ato fatketsisht nd...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.