Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-01-21 13:28:51
Shikime: 9311
Raporto

Likes: 17 Dislikes: 0

Titulli: Nena

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Nena
Autori: Katty
Shkolla: 3-Deshmoret
Klasa: 7
Qyteti: Korce
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume e shtrenjte sepse ajo me ka rritur dhe me keshillon per cdo veprim qe bej. Keshillat e saj jane shume te vlefshme per mua. Ajo mua me fal shume dashuri dhe kjo ben qe une te jem e lumtur. Nena me ka sjelle ne jete dhe nena eshte kujdesur per mua. Fjala nene eshte fjala me e bukur dhe me me vlere ne bote. Nena per mua eshte thesari im dhe mbreteresha ime. Ajo me qendron gjithemon prane, edhe ne veshtiresi eshte ajo qe me ndihmon per ta kaluar. Ajo me ka mesuar shume gjera ne jete. Nena per mua eshte engjelli im mbrojtes qe me mbron ne cdo hap qe hedh. Per mua jeta ime do te ishte bosh pa te. Nena eshte dashuria me e sinqerte ne bote. Ajo eshte ilaci qe mua me sheron vetem kur me prek dhe kur e shikoj. Gjithemon do te mbetem e dashur dhe e sjellshme me te sepse nuk ka menyre tjeter se si t'ia shperblej te gjithe mundin e saj. Vendin e saj ne zemren time nuk mund ta zere asnje njeri tjeter, ndersa vendet e cdo njeriu ajo mund ti zere.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Katty - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Nena/7089


Vepra te ngjashme
Adem Jashari
Lloji: Ese pershkruese
Adem Jashari trim legjendar u be ball armiqve tan. Adem jashari trim lirie ball per ball luftoi...
njohja e vetvetes ...
Lloji: Ese pershkruese
E di ...?Sot me ne fund ia arrita qellimit , sot me ne fund arrita te gjeja bren...
GJYSHJA IME
Lloji: Ese pershkruese
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua dhe per te gjithe .Kudo ndjej zerin e...
Si i kalova pushime...
Lloji: Ese pershkruese
-Pushimet verore kete vit per mua,ashtu edhe si vjeteve tjera , kane qene pushime te bukura dhe me p...
Vuajtje..
Lloji: Ese pershkruese
‘’Nje stacion imagjinar do te ishte perfekt per te njohur historine tone.Kthehem 68 vite pas, ne...
vitet shkollore
Lloji: Ese pershkruese
Per mu tashme kane kaluar 7 vite shkollore kaluan shume shpejt em gezim hidherim pore edhe thashethe...
te jesh femije
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujt...
Me fal...
Lloji: Ese pershkruese
Sot jam vetëm…. Nuk me vret qetesia e dhimbjes, por kujtimi për ty.Nuk di ne te fal veten a t...
Xhaxhai im
Lloji: Ese pershkruese
Rrudhat e ballit....tregonin per burrerin e tij,ndersa plisi i bardhe vetem e deshmonte kete fakt......
jeta
Lloji: Ese pershkruese
Jetet tona shtypen nga shume pesha dhe shpesh te jetosh na duket nje gje e tmerrshme dhe e komplikua...
28 nëntori
Lloji: Ese pershkruese
Sa herë që vie nëntori,e moti fillon të ftohet ne kujtojmë ditën më të madhe për ne. Ditën...
Motra
Lloji: Ese pershkruese
Dhe un si gjith te tjeret kam moter.Por une kam moter me nje lidhje te vecante lidhje zemre.Ajo esht...


Komentet e fundit!

Emri: argjira
Email: argjiraajeti6@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.