Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6598
Data e postimit: 2018-11-27 20:24:39
Shikime: 4966
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 0

Titulli: Ese për Atdheun

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Atdheu
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10 G
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shqipëria,ndonëse një vend i vogël ka arritur të përballojë shumë armiq.Më përpara populli shqiptar bëhej bashkë dhe luftonte me një trimëri të madhe.Në mënyrë që brezi i ri të lindte i lirë.Popullin shqiptar gjithmonë e ka mbajtur gjallë shpresa dhe besimi.Kombi ynë dallon goxha nga popujt e tjerë.Shqiperia ka tradita te larmishme qe dallojne nga njera tjetra.Bashkejetesa fetare,besa,dhe nderi janë zakone që krenohet çdo shqiptar me.Popullit tone i jane bere padrejtesi,por kurrë nuk e ka ulur kokën.Me pushkë e penë,ai i tregonte vendin çdo armiku.Brezi ynë duhet që të ketë më shumë respekt dhe të vlerësojë në maksimum kontributin e rilindasve dhe të parëve tanë.Nëse ne jemi shqiptarë që flasim shqip dge kemi një flamur kuq e zi,kjo është falë tyre.Në ditët e sotme,shqiptarët jetojnë të ndarë dhe të shpërndarë.Unë e konsideroj fyerje antikombëtare që të krijojmë diferencime mes shqiptarësh.Qoftë kosovar,verior,katolik,myslima n ne gjak shqiptari na rrjedh.Sot,Shqiperia eshte nje shtet i varfer, me problematika të mëdha.Por që të gjithë ne mund të kontribuojmë që Shqiperia të jetë një vend më i mirë.Duke punuar fort për të ardhmen e kombit.Duke i sjellë prosperitet në vazhdim.Dhe duke ushqyer brezat që do vijnë me ndjenjën e atdhedashurisë dhe të patriotizmit.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Ese+p%C3%ABr+Atdheun/6598


Vepra te ngjashme
Cilësitë e shqipt...
Lloji: Ese argumentuese
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me ...
copetimi i shqiperi...
Lloji: Ese argumentuese
Atdheu im i dashur
Lloji: Pershkrim
shqiperia
Lloji: Analize letrare
SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’...
Jam krenar/e qe ja...
Lloji: Ese argumentuese
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krena...
Ese per ismail kada...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ese : Ismail Kadare Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqy...
70-vjetori i pavars...
Lloji: Ese pershkruese
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te ...
Shqiponja dykrenare...
Lloji: Poezi lirike
Shqiponja Dykrenare Nuk ndërrohet kombësia Nuk shitet Shqiptaria ...
Krenar si nje shqip...
Lloji: Analize letrare
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vle...
nje pershkrim per v...
Lloji: Ese pershkruese
vendlindja ime eshte shqiperia.ajo eshte nje vend me shume kultura,fe,zakone,tradita,etj.Shqiperia l...
70 VJETORI
Lloji: Analize letrare
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona,...
JAM KRENAR QE JAM S...
Lloji: Ese argumentuese
Jam krenar se jam shqiptar, sepse Serbia është një nga kombet më të lashta të Ballkanit .Kombi...


Komentet e fundit!

Emri: eni
Email: eni@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: eni
Email: eni@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.