Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7136
Data e postimit: 2020-02-23 16:03:29
Shikime: 2579
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 1

Titulli: Dashuria ndaj vellaut .

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Dashuria ndaj vellaut.
Autori: a.v
Shkolla: naim frasher
Klasa: 8\1
Qyteti: Prishtin
E-mail: vlera.sadikuu@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Askush nuk mund ta ndaloj dashurin tende ndaj nje personi , keshtu as dashurin time ndaj vellaut tim smund ta largoj askush , isha vetem nje embrion i vogel qe sapo kisha filluar te zhvillohem dhe ndieja rrahjet e zemres se vellaut kur perkedhelke stomakun e mamas ose vendoste koken e tij afer meje ishte nje emocion i papershkrueshem , ndjenja qe dikush ne boten tjeter do te doje dhe do te jepte jeten e tij per mua , do te rrezikonte gjith boten vetem per mua dhe dhe qe do ta kisha gjithmon ne perkrahjen time .E kaluara ishte gjithmon njje armiqesi mes nesh por asnjeher nuk harronim dashurin mes nesh . Kohet e vjetra c’kenaqesi ti kujtosh kur kishe nje buzeqeshje te madhe ne fytyr , kur perlahesha me vellaun dhe nena si denim na ulte mbi frigorifer , ose na thoshte qe te rrahmin njeri-tjetrin me gjith fuqi , kujtime te paharrueshme kur netet e vona dilnim ne lagje dhe loznim kukafsheftas . E tashmja nje kohe perfekte tani per tani jemi shume te dashur kujdesemi per njeri-tjetrin c’do moment te jetes , ndoshta ndonjeher bejme prapesira por jan nga ato prapesirat qe ne funde ka buzeqeshje , ndoshta ai duket nje njeri pa zemer i ashper nje nga ata qe nuk ka ndjenja por jo une si motra e tij e ndiej thell qe ai nuk eshte nje nga ata , ai eshte nje njeri zemermir c’do nate kur une jam ne gjume ai vie ngadal dhe me dhuron nje puthje te embel ne faqe e cila mi largon te gjitha makthet dhe me bene te flej e qet , ai eshte gjithmon ne perkrahjen time , eshte i kujdesshem per mua atij i duhet vetem nje shikim ti beje fytyres sime ta verej se si jam . Me nje fjale eshte i vetmi person qe ndiem vet vetja kur flas me te , eshte nje lumturi te kem nje vella si ai , ne nje kohe mendoja qe eshte nje marrezi qe te kem nje vella si ai sepse nuk me linte te kaloja kohen ne telefon ose me shoqet e mia por tani qe u rrita bera nje mosh qe i kuptoj me shume gjerat dhe nga fjala e nje miku qe tani nuk flasim me beri te besoj qe ai bene gjith kete vetem per te miren time , sepse c’do vella do te bente kete per motren e tij . Motra e nje djaloshi eshte perendesha e tij , prandaj ai kujdeset ne c’do kohe per te , sic do te bente cdo ushtar per mbretereshen e tij , ti dhuronte siguri , lumturi , paqe dhe nje jete sa me te gjat .E ardhmja a thua si do te jete a do te jemi te bashkuar apo do te ndahemi ne rruge te kunderta ku pas plote viteve do te shihemi rasesisht apo dote jemi akoma me te bashkuar ‘ se di . E ardhmja eshte nje jete e pazbuluar , nje kohe me plote mistere ne vazhdim , ku ndonjeher ndalem perball pasqyres dhe shikoj syte e mi me duket sikur po shikoj te ardhmen por eshte imagjinata ime dhe shpresoj qe e ardhmja do te jete ashtu sikur kam menduar . ndonjeher filloj te xhelozoj nga pak kur vellau i madh i jep me shume vemendje vellat t e vogel por eshte kaluse .Nga disa gjera te prapa qe kisha bere ne te kaluaren ai mi ndaloi rrjetet sociale , em… mbrenda meje filloi te veloj nje lloj inati i madh dhe pas disa ditesh mora telefonin dhe i hapa te reja edhe perse e dija qe ai do ta gjente sepse e gjith shoqeria ime eshte edhe e tij dhe kishe me shume se njeqinde perqind qe aj do ta di . Kaloi nje muaj e gjysme pa me then asgje keshtu erdhi nata e 21.02.2020 kur ai me tregoi qe kishte marr vesh per rrjetet e mia sociale keshtu humba besimin e tij ndaj meje thell mbrenda isha aq e lenduar sa asnjeher se kisha ndjer at lloj lendimi , keqeardhje dhe me zor qe mbaja lotet , e di qe isha sillur keq dhe ai se kishte imagjinuar asnjeher qe do te arrij ne kete gjendje por ai nuk u soll keq me mua nuk e di pse , ndoshta ishte aq i lodhur nga une , nga e gjith vemendja qe ma ka dhuruar , perkujdesi e nga te gjitha , nese do te ishit ne kembet e mia ndoshta do te me kuptonit por ja qe nuk jeni . Te humbasesh besimin e vellaut , personit qe e deshiron me se shumeti ne bote , eshte fatekeqesi me madhe qe do te ndodh ne jete , keshtu mendohu para se te veprosh numro deri 10 pastaj vepro , ndonjeher nga lumturi e teper ose nga merzia e teper bejme gjera te kunderta prandaj sduhet te marrim mendime kur jemi shume te emocionuar . Mendohu qindara here para se te humbasesh dike te rendesishem ne jeten tende .

VELLAU DHE MOTRA JANE AFERSISHT SI DUART DHE KEMBET.
22.02.2020




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     a.v - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Dashuria+ndaj+vellaut+./7136


Vepra te ngjashme
Me mungon
Lloji: Leter
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku ...
Mendo
Lloji: Ese shpjeguese
Gjithqka kuptova. Gjithqka mora vesh. E kuptova pse ika. E kuptova pse ika pa thene asnje fjale t...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk ka...
Jeta
Lloji: Tekst pershkrues
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur...
E ardhmja jone
Lloji: Ese pershkruese
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si...
Familja
Lloji: Ese pershkruese
Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i ca...
familja
Lloji: Analize letrare
Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i ca...
dashuria e rinis
Lloji: Tekst filozofik
E di, ne si njerez qe jemi apo si krijesa me e persosur ne bot gabojm dhe mesojm urrejm e dashurojm,...
nena
Lloji: Ese argumentuese
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun...
Kthe syte nga vetja...
Lloji: Ese filozofike
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshm...
Ndjenja t sinqerta
Lloji: Poezi personale
"VeteM 'tY tdU" Nuk e di a t, merr Noj her malli per Mu ?Nuk e di ,a mos Vall m'ke harru? A...
TE DUA I DASHUR
Lloji: Ese pershkruese
Ndoshta ishte rastësia, ndoshta ishte fati, ndoshta, nuk e di se cfare të them e të mendoj, ndosh...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.