Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 621
Data e postimit: 2012-12-11 13:42:01
Shikime: 17485
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 1

Titulli: Komunikimi Virtual

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Rinia
Autori: Roberta
Shkolla: Qemal stafa
Klasa: 11-3
Qyteti: Tirana
E-mail: robertaprela@hotmail.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Komunikimi virtual
Komunikimi është veprimtaria kryesore e njerëzve, e cila ka evoluar me kalimin e viteve.Duke nisur që nga letra, e cila ka qenë një ndër format më të vjetra të komunikimit me të shkruar, duke shkuar drejt humbjes së realitetit nga interneti, e drejt popullaritetit të rrjeteve sociale. Realiteti thotë që komunikimi modern mposht atë tradicionalin. Po a ka marrë vërtete komunikimi virtual përmasa universale?
Letra është forma e komunikimit tradicional që daton rreth vitit 54 para erës sonë.Teknologjia jo e zhvilluar, sillte domosdoshmërinë e letrës si mjet komunikimi. Pra në mungesë të avantazheve të teknologjisë, kishte rrëmujën e ngatërresën e dengjeve të letrave nëpër posta. Përdorimi i tyre ishte mjaft i gjërë, që nga sekretet politike e duke prekur temat sociale. E bukura dhe e veçanta e letrave ishte dhe është emocioni që ato përcjellin, në rast se fjalët që dërgohen janë burim i zemrës. Siç ishin tek i madhi Shekspir në veprën e dashurisë "Romeo dhe Zhuljeta".
Por humbja e vetes në brendësi të kompjuterit u bë hobi i ri i njerëzve. Përparimi i menjëhershëm i teknologjive solli pëlqimin dhe përhapjen e tyre brenda një afati të shkurtër kohor. Çfarë solli ky ndryshim? Humbjen nga realiteti që është një sëmundje psikologjike që shkakton vetminë, mërzitjen dhe humbjen e sensit të orës, duke humbur kështu orarin e argëtimit mes shoqërisë. Hipnotizimi nga interneti sjell dhe besimin e gënjyer nga komunikimi virtual me "miq" në botë. Interneti është burim mjaft i mirë informacioni me shumë përfitim në jetë, vetëm nëqoftëse dimë ta menaxhojmë atë.
Letrës i është zbehur akoma më shumë vlera që në çastin e popullaritetit të rrjeteve sociale. Këto website siç janë: Facebook, Twitter apo Myspace kanë ndihmuar shumë në shpejtësinë e saktësinë e komunikimit edhe pse quhet thjeshtë komunikim joreal, pa ndjenjë në mes. Megjithatë shifrat e përdoruesve të këtyre websiteve është gjithnjë drejt rritjes. Pra njerëzit preferojnë shërbim më të shpejtë për komunikimin e tyre me persona te tjerë.
Kështu, transformimi i traditës së letrës në komunikimin virtual ka marrë një hov gjigand, që ndoshta pritet të rritet akoma më shumë e të kapi shifrat e bilionit. Rrethi i internetit sa vjen e zgjerohet me kalimin e çdo sekonde...




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Roberta - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Komunikimi+Virtual/621


Vepra te ngjashme
= prind femije
Lloji: Tekst argumentues
A ka donkishotizëm...
Lloji: Ese argumentuese
Letra e Tatjanes
Lloji: Analize letrare
Skedë e Analizës Titulli i veprës: "Letra e Tajanes" Autori: Aleksandr Pushkin Lloji i vep...
Teknologjia po dëm...
Lloji: Ese argumentuese
Teknologjia vitet e fundit po zë një vend gjithmonë e më të madh në shoqërinë njerëzore.Ajo...
Ai dhe une
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës: Titulli: Ai dhe une Autori: Lang Leav Tema: Përjetime dhe mungesa e fja...
Ese: Përse na shë...
Lloji: Analize letrare
Komunikimi, dëgjimi dhe shkrimi janë tre faktor formues të karakterit të një individi, gjithash...
Shkarkimi i këngë...
Lloji: Ese argumentuese
Ne të gjithë jemi prezent kur një shoku jonë, ose vetë ne shkarkojmë këngë nga interneti. Po...
Një botë pa ligje
Lloji: Ese shpjeguese
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të me...
Një botë pa ligje
Lloji: Ese shpjeguese
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të me...
Adoleshentet dhe pe...
Lloji: Ese informuese
Zhgënjimi
Lloji: Ese filozofike
Zhgënjimi...Të zhgënjehesh...ç'do të thotë?! Hë...Të zhgënjehesh do të thotë të humbasë...
Librat
Lloji: Ese argumentuese
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të...


Komentet e fundit!

Emri: loza
Email: loti@gmail.com
Komenti: shum mmmmmmmmmmmm mmmmmmm bukurrrrrrrrrrrrrr do martohemizemra ima:
  Pergjigju

Emri: Atila
Email: Atila_i@hotmail.com
Komenti: Nc shum keq:(
  Pergjigju

Emri: Era
Email: Era_dea@hotmail.com
Komenti: Nuk kuptoj ashgje thjesht shum keq:(
  Pergjigju

Emri: Adelaida
Email: Ade-sadriu@live.con
Komenti: Jo mua aspak nuk me pelqejn nuk tingellon mir fjala"komunikim"
  Pergjigju

Emri: sili
Email: sailor_moon@hotmail.com
Komenti: pse shum keq mua me pelqeu,komplimente
  Pergjigju

Emri: miralinda
Email: egzonmula@hotmail.co.uk
Komenti: shum keq
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.