Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2017-04-15 10:16:34
Shikime: 8752
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: Dhuna ne Shoqeri (Bullizmi)

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Ese Per" Shoqerine paragjykuese"
Autori: D.P
Shkolla: E.Koci
Klasa: 8
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jeta eshte si fija e shkrepeses sapo ndizet fiket pa e kuptuar se si ndodhi, por ne ato momente te paketa ajo dritez na ka ndricuar ne erresire. Faktori qe ndikon me shume ne "dhunen ne shoqeri" eshte bullizmi, ai na ben te perjetojme ndjenjen e perjashtimit nga shoqeria, ndjenjen e te qënit ndryshe nga shoket si nje "deshtak"apo "qullac".Por jo ne fakt edhe "Ti" je si "Ata" je nje femije me endrra e shprese.
"Dhuna"emocionale qe na ushtron shoqeria eshte me e keqe se dhuna fizike , dhimbja iken por fjalet jo. "Fjala shpon me shume se plumbi"
Fjalet e keqija qe thone te tjeret na vijne si shigjeta e na ngulen ne zemer, ato shigjeta te helmuara na helmojne zemren dhe mendjen duke na bere te dobet fizikisht edhe emocionalisht."Bullizmi" ndikon keq menderisht tek ne, te behesh pjese e semundjes se bullizmit eshte më keq se sa te kesh nje semundje kalimtare ose jo.Ke frike te thuash nje sekret sepse menjehere do te perballesh menjehere me komentet ofenduese te shoqerise tone.Ka miq me dy fytyra me ty flasin mire por pas shpines te ngulin thiken.Nuk e di se si ndihen mire ata njerez kur shikojne dikë te merzitur .Keqardhja dhe ndihma pet te tjeret ka filluar te shuhet si qiriri.Nuk e kuptojme dot kur bejme shaka me tjetrin duke e "tallur" ne mendojme se thjesht po bejme shaka por per ate nuk eshte ashtu, ai ndihet keq pavaresisht se buza e tij/saj mund te buzeqeshe , nje "buzeqeshje fallco". Nuk duhet t'i perulesh askujt sepse edhe ti je si "ata"je i barabarte dhe nuk ka rendesi asgje tjeter.Pasuria e zemres vlen me shume se pasuria e xhepit.Fjalet e mendjes kur dalin pa dashje nuk kthehen dot më.Kontrollo mendjen veri fre gjuhes padraj nxirri fjalet nga zemra.Ndalo sa s'eshte vone se nje dite mund te behesh edhe ti👆👇pjese e Bullizmit .Kuptoje.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     D.P - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Dhuna+ne+Shoqeri+%28Bullizmi%29/5794


Vepra te ngjashme
Vetmia te shkrimtar...
Lloji: Ese shpjeguese
Në letërsi,filozofi,dhe art jepen një sërë përkufizimesh mbi vetminë.Në shumicën e rasteve...
Jeta
Lloji: Ese shpjeguese
Ndonjehere gjithcka ndryshon,apo thjeshte na perseriten gjerat apo ndjejm me shume sec duheshte aty ...
Sakrifica
Lloji: Ese shpjeguese
Njerëzit,ashtu si të gjitha gjallesat e tjera,lindin të lira,pa kufizime morale ose ekonomike.Ajo...
Thenie:Gjate shekuj...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjate shekujve te tere gjithmone ka qene toleranca ajo qe e bente jeten me te bukur me te gjallerues...
Një botë pa ligje
Lloji: Ese shpjeguese
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të me...
Abuzimet
Lloji: Ese shpjeguese
Abuzimet : LLOJET E SAJA JANË : Abuzimet fizike ,adoleshente ,fëmijët dhuna në familje, dhuna...
ese :Romeo dhe Zhu...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis ...
Tema : Une pro mjed...
Lloji: Ese shpjeguese
Mjedisi apo ambienti, është tërësia e rrethanave përreth një organizmi ose grup organizmash, v...
Bota i perket atij ...
Lloji: Ese shpjeguese
“Bota i perket atij qe guxon” “E vetmja menyre per t’ia dale mbane eshte te vazhdosh se ecu...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese shpjeguese
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai...
Ese per lirine
Lloji: Ese shpjeguese
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve k...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese shpjeguese
Dashuria eshte ndjenja me e bukur dhe me fisnike qe buron ne shpirtin e paster te nje individi. Une ...


Komentet e fundit!

Emri: Erbion
Email: erbionshatro@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: 786
Email: 7897@gmail.com
Komenti: sa mir e ke boo (pa lidhje te thash sa me ta bo qefin)
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.