Ndonjehere gjithcka ndryshon,apo thjeshte na perseriten gjerat apo ndjejm me shume sec duheshte aty ku nuk duheshte aty ku emri yne ishte vetem emer...
Sa e cuditshme kjo njerezi perplot me lumturi fallco,vuajtje dhe brenga te pa shprehura, sikur ahh sikur ti perfundonim gjithe athua do ndodheshim diku me larg diku ku shpirti ndegjon qetesin aty ku ai jeton bashke me lirin.
Edime edhe vet se sot me shume po ndjekim moden sesa mesimet,me shume shikojme telefonin sesa natyren,larg jemi shume larg jemj aty ku edhe vet nuk e duam boten e gjore e mbyllur ne te gjitha anet,burg i genjeshtrave pertej reales.
Kemi degjuar shume dhe thoshim se ishte mire por ta dini se fjalet qe degjoja me bene sikur nuk jam e kesaj bote,sikur po jetoj diku tjeter. Ahh te gjorat fjale we thuhen se koti dhe jeton per kote.
Zhgenjehemi, zgjenjehemi edhe nga personat qe nuk presim por, cka perseri asgje thjeshte lendojme veten duke mbrojtur te tjeret dhe fusemi mbi genjeshtren e embel qe se njohem njeher.
Ehh athua edhe sa gjate do zgjase ky tmer, ky tmer qe njerezia dita dites me shume gjykohet,vonohet harrohet dhe hutohet aty ku jeta na mallkoi gjithe ende pa filluar.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!