Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2017-03-03 10:03:23
Shikime: 10696
Raporto

Likes: 13 Dislikes: 5

Titulli: Paqja

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Paqja
Autori: Oper Daco
Shkolla: SH.M.U.1
Klasa: VII
Qyteti: VUSHTRRIA
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Paqja...
Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirkuptimi qe i duhet te gjith njerzimit dhe botes.Paqja eshte shume e rendesishme ,ne qofte se nuk ka paqe ne vendin ku jemi ne aty nuk ka mirekuptim dhe marrdhenie te mira . Per ta fituar paqen duhet te jemi njerez te mire dhe jo te kundershtojm gjithqka ose nuk duhet te jemi te ashper dhe gjaknxehte kunder ndokujt .Gjat ketyre kohrave jan bere 2 Lufta te medha boterore dhe pas atyre jemi munduar qe te jemi gjakftohte ti ndalim keto lufta dhe ta fitojm paqen...Nuk kishte qene e lehte per ta rikthyer ate .Kan ndodhur shum perleshje mes popullit ,ka pasur shum protesta kunder shtetit . Ende nuk e kemi "PAQEN"


KA FAKTE !!
1.Protesta ne SH.B.A kunder CIA per shkak te thyerjes se interneteve sociale dhe privatizimit te popullit.
2.CYBER WAR ose LUFTA KOMPJUTERIKE : protesta kunder Hakerave te llojllojshem.
3.PRAGU I LUFTES se TRET BOTERORE !! JAN DISA SHENJA !!

Gjat gjitha ketyreve kan ndodhur shum vrasje , shum lendime , dhe shum njerez qe kane kryer vetvrasje si psh. a
Mina Brown ka kryer vetvrasje per shkak te nje hakeri i cili iu kishe lidhur permes nje kamere ne kompjuter dhe e shikonte teksa ajo po bente ca gjera te keqija me nje femije te vogel .
PJESA E DYTE mbas 1 JAVE .....



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Oper Daco - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Paqja/5663


Vepra te ngjashme
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta eshte shume e komplikuar, por nje pjese mjaft e rendesishme e saj eshte dashuria. Njeriu ne jet...
Komunikimi Virtual
Lloji: Ese shpjeguese
Komunikimi virtual Komunikimi është veprimtaria kryesore e njerëzve, e cila ka evoluar me kalim...
dashuria?
Lloji: Ese shpjeguese
Shpesh gjej veten duke i bere pyetje te tilla sic : c'eshte dashuria,pse shpesh lendohemi nga nj...
Ji vetvetja
Lloji: Ese shpjeguese
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos sh...
pse jemi ndryshe
Lloji: Ese shpjeguese
po te pyesesh nje njeri te varfer per ca ke me shum nevoj ai do te pergjigjet kam nevoj per ushqim ...
Cdo te thote te jes...
Lloji: Ese shpjeguese
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta...
dua te jem i lire t...
Lloji: Ese shpjeguese
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonje...
ese gjuha indetit...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjuha eshte nje mjet komunikimi shume i rendesishem per nje komb pasi cdo komb ka flamurine e tij s...
Ese per lirine
Lloji: Ese shpjeguese
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve k...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
"Trembem par a se t...
Lloji: Ese shpjeguese
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjith...
Parapelqej miresin...
Lloji: Ese shpjeguese
Sikur njeriu te dinte se qfare eshte miresia nuk do te ekzistonte dhuna, nese njeri kerkone ndjese d...


Komentet e fundit!

Emri: emri
Email: fuck@yahoo.com
Komenti: shume e bukur
  Pergjigju

Emri: mantela|
Email: lani@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: KRISTINA
Email: kristinafizi@mail.com
Komenti: eshte mahnitese
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.