Te gjith kemi obligimet tona qe fati na i sjell.
Te gjith e paraqesim veten ton te fort mendojm se mund te bejm gjdo gje,kemi forc dhe mud te vazhojm rrugen qe e kemi para ejo ate qe e kemi anash.
Por Forca Nga nje her na liget,vijn plot semundje qe duan ta shkatrrojn forcen qe kemi,.E dini q'far kam shkruar shpresoj ta kuptoni.
Spo Flas Per semundjet qe na sherohen por po flas per gabimet qe bejm dhe asnjeher si kundershtojm.Aka Gabim Me te madh se po ta lesh Atdheun Tja Kthesh Kurrizin Gjerave Me Me Vler Familjes Shoqeri Femijris Tende .Kujtimeve Te bukura Qe Le Ne Te Shkuaren ,Mos MEndo Se Ka Diqka Me Shum Ne vendin e huaj asgje ska kuptim pa lumturin dhe ngrotesin e se shkuare ne brendesi te pasuris ka para por pa prezencen e ktyre gjerave ske asgje kuptoje .
Qka Ka Me shum Vendi i huaj ,...?
Ta them Unë.
Ne At vend ku ke nisur rrugen ke per ta harruar gjuhen ke per ti harruar te gjitha...Ke Per Te fituar para por jo vleren e atyre gjerave qe ke pasur.
Mos Harro.Kur te Nisesh per te kerkuar gurë ruaj djamantet se mos te rreshqasin prej dore.Me Vler Ka Balta Ne Vendin Tend Se Mjalta E Vendit te huaj.
Te Lutem Kuptoje Me Mos E Brakti Vendin Familjen, shoqerin Mbi Gjitha Kujtimet Ebukura Te femijris qe le ne te shkuaren.
Beje Ate Qe Eshte e me se e drjt per ty dhe ndjenjat etua dhe per zmren tende qe ja mbulon dhimbjet dhe shitesh kinse un kam forc.
Lere me Lere Zemren Te Te Udhe heq drejt rruges qe ke para e jo at qe ke anash .
...Mos Braktis Djamant Duke Kerkuar gurë.
...Mos Braktis Vleren E Dashuris Duke Kerkuar Shumen e Pasuris.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
Albina
Email:
Ana-@hotmail.com
Komenti:
Kto fjal te len pa mend sdi ku i gjen por me te vertet je nje vajz shum talente...As nje poet i rritur sdo kishte kaq fjal te bukura per atdheun ,familjen,lumturin...etj.te uroj suksese zemer vetem vazhdo dhe shprehu lirshem thuaje at qfar ndjen e jo at qe e shkruajn tjert ...mos kopjo.
edi ske kopjuar ket endjej por mos bej gabime te ktilla vazhdo me talentin qe ke
Emri:
Ardijona
Email:
Ardijona-dijona@hotmail.com
Komenti:
Faleminderit Albina apo kush do qe je kto jan fjal pej zemre e jo prej kopjimi ...Kto Fjal Me Dalin nga brenda ejo te ajo qfar shoh dhe mund ta kisha ber kopje por jo skam duar te kopjoj skam vesh te degjoj per ket menyr.E Menyra e vteme qe ekam per te vazhduar talenti edhte kuptimi dhe fjalet qe me dalin nga brendesia e zemres...
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!