Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6829
Data e postimit: 2019-04-19 19:55:02
Shikime: 4604
Raporto

Likes: 12 Dislikes: 1

Titulli: Çfarë mund të bëj në respekt të planetit Tokë?

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Si mund të mbrojmë Tokën ?
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10 G
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Toka është planeto i vetëm në sistemin Diellor me atmosferë të qëndrueshme,ujë të bollshëm,dhe me prani të oksigjenit.Është planeti i vetëm ku ka jetë.Ne duhet të jemi mirënjohës për këtë fakt.Por sot,ndoshta dhe më shumë se dikur,po flitet për ruajtjen,mbrojtjen,respektin dhe kujdesin që duhet të kemi ndaj tij.Kjo vjen pas abuzimeve dhe shfrytëzimeve të shumta që janë bërë nga njeriu në kurriz të Tokës.Ne mund të nisim një kapitull të ri për të korrigjuar gabimet e së kaluarës.Është e vështirë,por jo e pamundur.Çdokush mund të kontribuojë në ruajtjen e ekosistemit.Duke mbjellë pemë,ne ndihmojmë në pastrimin e ajrit me oksigjen dhe në mbarëvajtjen e mjediseve jetësore.Riciklimi është një mënyrë goxha efikase në eleminimin e mbetjeve.Duke përdorur energjinë e rinovueshme,në vend të naftës dhe qymyrgurit,ne reduktojmë ndotjen e shkaktuar nga këto lëndë djegëse.Pastrimi kolektivisht i hapësirave të mëdha si :plazhe,lagje,shkolla nxit punën në grup.Por ne i bëjmë një nder të madh planetit tonë.Gjithashtu ne mund të angazhohemi në fushata sensibilizuese kundër shkatërrimit të mjedisit.Toka është shtëpia jonë.Prandaj,çdo kontribut,qoftë edhe shumë modest,mund të bëjë ndryshimin.Neil Armstrong ka thënë:Një hap i vogël për njeriun,një hap i madh për njerëzimin.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/%C3%87far%C3%AB+mund+t%C3%AB+b%C3%ABj+n%C3%AB+respekt+t%C3%AB+planetit+Tok%C3%AB%3F/6829


Vepra te ngjashme
mbrojtja e mjedisit
Lloji: Ese argumentuese
Ambienti është ai në të cilin njeriu zhvillon veprimtarinë e tij jetësore dhe pa të, ai nuk d...
Ligjet dhe rregulla...
Lloji: Ese argumentuese
Respektimi i rregullave është i rëndësishëm në çdo mjedis, qoftë në shtëpi, në shkollë a...
Mjedisi dhe ne.
Lloji: Ese argumentuese
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dh...
Dëshpërim
Lloji: Hartim
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur ...
Ju flet TOKA
Lloji: Ese shpjeguese
Përshendetje .Unë jam planeti Tokë sic më njihni .Aju shkon dot mendja se pse po flas me ju?Di...
Ese:"Stop trafikimi...
Lloji: Ese informuese
Fatin e kemi vetë ...
Lloji: Ese argumentuese
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botë...
Eshtë tepër vësh...
Lloji: Ese argumentuese
Koha thuhet se shëron gjithcka ,dhimbjet ,plagët ,brengat e së kaluarës ,koha të mëson të kë...
Thënie për Nënë...
Lloji: Thenie
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryet...
Shprehu
Lloji: Ese argumentuese
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mu...
Paragjykimi
Lloji: Ese filozofike
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë...
Te jetojme se bashk...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë njerzit lindin te lirë dhe të barabartë me dinjitet e më të drejta .Ata kanë arsye...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.