Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6821
Data e postimit: 2019-04-11 21:05:05
Shikime: 3687
Raporto

Likes: 20 Dislikes: 0

Titulli: ShQiPeRiA

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Bukuria e fshehur
Autori: Elidona Duraku
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukes
E-mail: elidonaduraku2@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Të kaluar dhe të pranishëm, antik dhe modern, të rinj dhe të vjetër, musliman dhe të krishterë, të pasur dhe të varfër, veri dhe jug, urban dhe rural, monarkist dhe socialist: ekstremet e shoqërisë shqiptare janë të gjalla, tensionet janë të dukshme. Por Shqipëria nuk është "një Jugosllavi tjetër": është më shumë si një kornizë, një strukturë e qëndrueshme e shtyllave të ngurtë të vendosura në hapësirë ​​- dhe të lidhura së bashku me kabllo fleksibël. Kabllot janë të theksuara.Shqipëria, kjo tokë që është shumë e bukur, por vetëm disa amerikanë mund t'i tregojnë Shqipërisë, dhe më pak do të jetë në gjendje ta gjejë vendin në hartë. Pavarësisht bukurisë spektakolare dhe të larmishme,ka burime të pasura natyrore dhe ka traditë te jashtëzakonshme te mikpritjes, Shqipëria ende po lufton për të lënë pas tranzicionin e saj komunist dhe tranzicionin pothuajse të përjetshëm pas komunizmit dhe për të gjetur rrugën e duhur për stabilitetin ekonomik, politik dhe social.Që nga viti 1991, Shqipëria ka mirëpritur vizitorë të huaj, por, si vendi më i varfër në Evropë, ka tërhequr relativisht pak prej tyre. Megjithatë ka shumë arsye pse bota e jashtme duhet të jetë e interesuar për Shqipërinë dhe e shqetësuar për të ardhmen. Shqipëria është një vend ballkanik dhe kështu një udhëkryq i Lindjes dhe Perëndimit, Veriut dhe Jugut; ajo është aq e pasur në histori sa është në burime. Kur Shqipëria arriti pavarësinë, në vitin 1912, pothuajse gjysma e popullsisë së saj e gjeti veten jashtë kufijve të sapo tërhequr, në atë që quhet tani "ish-Jugosllavia". Por shqiptarët nuk janë sllavë dhe gjuha shqipe nuk është sllave. Është shkruar shumë për "kalimin" historik nga komunizmi, por tranzicioni i Shqipërisë injorohet në shumicën e këtyre llogarive. Kjo ndoshta është për shkak se komunizmi shqiptar i Shqipërisë ishte i ndryshëm nga të tjerët dhe shoqëria e tij është më e vështirë për të kuptuar perëndimorët, ose ndoshta për shkak se njerëzit nuk i kushtonin shumë vëmendje asaj ...Nuk ka dyshim se mjedisi i brendshëm i Shqipërisë ka qenë dhe disi vazhdon të jetë i tensionuar, megjithëse pika e thyer kurrë nuk është arritur plotësisht. Shqipëria është një vend me të kaluar të zjarrtë (sidomos gjatë epokës së Luftës së Ftohtë), por shumë njerëz nuk e dinë.. Pavarësisht nga Shqipëria ka qenë gjithmonë "vendi më i izoluar në Evropë dhe nga Lufta e Dytë Botërore deri vonë, një nga vendet më të izoluara në tokë".
Ndër ekonomitë lulëzuese të Evropës, Shqipëria është dukshëm e varfër dhe po përpiqet të bëjë kalimin e vështirë në një ekonomi më moderne të tregut të hapur. Përveç kësaj, qeveria po ndërmerr hapa për të inkurajuar rritjen ekonomike si dhe tregtinë. Megjithatë, ekonomia e Shqipërisë është shumë e dobët në krahasim me fqinjët e saj evropianë. Ekonomia ndihmohet nga "dërgesa nga njerëzit jashtë vendit kryesisht nga Greqia dhe Italia, dhe këto para ndihmojnë në uljen e deficitit të madh tregtar".Bujqësia, e cila përbën gjysmën e PBB-së së Shqipërisë, shpesh hidhet poshtë për shkak të thatësirës së përsëritur dhe barrës së modernizimit të pajisjeve të tyre dhe përpjekjes për të shfrytëzuar tokën e rrallë. Ajo që gjithashtu ndërlikon çështjet ekonomike është se ka pasur mungesa të rënda të energjisë, dhe infrastruktura e modës së vjetër dhe shumë e papërshtatshme e bën të vështirë të tërheqë investime të huaja në shkallë të gjerë.Pavarësisht nga izolimi i saj për dekada dhe sundimi i saj nga një regjim shtypës që u mohonte atyre të drejtat më elementare, shqiptarët kanë pësuar transformime të rëndësishme kulturore, sociale dhe ekonomike; ata nuk janë më "një edukim fshatarësh kryesisht të paarsimuar, të karakterizuar nga një mentalitet klanor, siç portretizohet shpesh nga mediat perëndimore".Me sa duket, shumica e shqiptarëve pranojnë se pajtimi kombëtar, një aspekt madhor i programit të Partisë Demokratike, është mënyra më e mirë për ringjalljen e suksesshme të vendit të tYRE të varfër.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elidona Duraku - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/ShQiPeRiA/6821


Vepra te ngjashme
Flamur Kuq E Zi
Lloji: Poezi lirike
copetimi i shqiperi...
Lloji: Ese argumentuese
Cilësitë e shqipt...
Lloji: Ese argumentuese
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me ...
Atdheu im i dashur
Lloji: Pershkrim
Te studiosh jashtë...
Lloji: Ese argumentuese
Arsimimi është një mjet i nevojshëm i cili të hap dyert e të ardhmes.Është mjaft e rëndësi...
28 nëntori
Lloji: Ese pershkruese
Sa herë që vie nëntori,e moti fillon të ftohet ne kujtojmë ditën më të madhe për ne. Ditën...
Qaj Moj Shqipëri
Lloji: Poezi personale
Gezuar 107-vite pavarsi 42-viktima , vdiqën nga një fatkeqësi syri pikon lot dhe shpirti r...

Lloji: Ese pershkruese
I dashur gjyshi im, Ti i përket dy botëve, asaj të shkuarës së komunizmit, por edhe të tashm...
Fjalimi politik
Lloji: Tekst argumentues
Liria e fjalës së...
Lloji: Ese argumentuese
Sot në shoqërinë civile Shqipëtare kemi një liri fjale te cunguar sepse në shoqërinë tonë n...
...
Lloji: Poezi dashurie
Kushdo që është sot burrë Dhe shqipëtar i vërtetë, Emëri s'i shuhet kurrë Dhe nderi i rr...
Dilema e se ardhme...
Lloji: Ese argumentuese
Nje popull i ditur di si ta zhvilloje vendin e tij. Ai mund te punoje edhe jashte vendit te tij si n...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.