te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga raca. Te gjite duhet te shprehemi lirisht te japim mendimin tone aty ku nr mrndojme se dicka mundon ose nese eshte e gabuar, dhe ne qoftese na e cenojne kete te drejte atehere ne duhet tu dalim kundra atyre njerezve te cilet na ndalojne, per kete arsye ndonjehere njerezit nuk flasin sepse disa persona te tjera i ndalojne, por kjo gje nuk eshte e drejte. Prandaj shpreheni mendimin tuaj edhe nese dikush ju ndalon dilini kunder sepse ju keni te drejte fjale sic ka cdo njeri tjeter ne kete bote.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
pak rendesi ka - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/dua+te+jem+i+lire+te+flas/5392
Vepra te ngjashme
Jul Cezari
Lloji: Ese shpjeguese
Ne opinion tim nje lider I madh eshte I perbere nga tre karakteristika; ka nje aftesi per te treguar...
5,6,7 Marsi
Lloji: Ese shpjeguese
Marsi,ne te gjithe boten eshte vetem nje muaj si gjithe muajt e tjere te vitit por, ne Kosove marsi ...
"Zgjohem plotesisht...
Lloji: Ese shpjeguese
Gruaja,nje qenie njerezore,nje nene e palodhshme dhe nje shoqe jete.Nje person qe te drejtat e saj n...
Thjesht Jeta
Lloji: Ese shpjeguese
Thjesht Jeta
Jeta mund te jet e shemtuar mund te behet e bukur.
Jeta mund te jet zjarr por mu...
Ku jeni o trima!?
Lloji: Ese shpjeguese
Ku jeni o trima? Pse sot nuk jeni ne mesin tone? A nuk po e shihni qe ne sot kemi feste? A nuk e din...
Fjale Nga Brenda
Lloji: Ese shpjeguese
S'di nga me dalin keto fjale.Ndoshta eshte fajtore deshira ime qe dua te behem shkrimtare ose afajet...
Paqja
Lloji: Ese shpjeguese
Paqja...
Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirku...
shoku ju kerkon nje...
Lloji: Ese shpjeguese
Une mendoj se ky qe ke bere eshte nje gabim i madh nga ana jote ,por te gjithe njerezit gabojne.E ve...
Cdo te thote te jes...
Lloji: Ese shpjeguese
Cdo te thote te jesh adoleshent?
(Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta...
Komunikimi Virtual
Lloji: Ese shpjeguese
Komunikimi virtual
Komunikimi është veprimtaria kryesore e njerëzve, e cila ka evoluar me kalim...
Jeta e botes sone!!
Lloji: Ese shpjeguese
-Qe nga ardhja jone ne bote, qe nga hapat e pare te jetes ndodhemi ne pozita te ndryshme, ne qdo llo...
Teatri dhe jeta
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta dhe teatri kanë një lidhje mjaft të ngushtë.Qysh në kohërat abtike është vënë re një...
Komentet e fundit!
Emri:
LUNA
Email:
luna__74@gmail.it
Komenti:
shume e vertete, dhe sh flm u bene detyrat e shtepise