Data e postimit: 2020-05-26 20:11:47
Shikime: 3879
|
|
Likes:
3
Dislikes:
1
Titulli:
Mjedisi
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Mjedisi eshte ambienti ku ne jetojme,lindim,rritemi dhe vdesim.Ajri qe thithim eshte dhurate e natyres dhe ne e pranojme kete.Ne e dime se cndodh rreth nesh cdo dite,shkaterrimi i zonave me gjelberim,prerjen e pyjeve,ndotjen e ajrit,tokes etj e deri tek hedhja e mbeturinave nga apartamentet apo xhamat e makinave.Edhe sa do te vazhdojme keshtu?Do te vazhdojme deri sa nje dite te gjithe te jemi te semurre dhe kjo do te beje qe te ndergjegjsohemi dhe te mendojme dy here para se te bejme me te voglin gabim.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Willi gam - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Mjedisi/7309
Vepra te ngjashme
Jul Cezari
Lloji: Ese shpjeguese
Ne opinion tim nje lider I madh eshte I perbere nga tre karakteristika; ka nje aftesi per te treguar...
|
Nje nxenes, nje mes...
Lloji: Ese shpjeguese
Bota eshte nje vend i madh i cili ka hapesire per ndyshime shume te medha.Secili nga ne eshte pjes...
|
miqte
Lloji: Ese shpjeguese
NDOSHTA NUK KAM GJITHCKA QE DUA POR DUA GJITHCKA QE KAM :):):):):)):):)
Kur bota të kthen shpinë...
|
Frika nga vetmia
Lloji: Ese shpjeguese
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai...
|
ne dhe europa
Lloji: Ese shpjeguese
EVROPA.Sa here qe e degjoj kete emer ne mendje me vijne shume vende te evropes .Nje kontinent i cili...
|
jetojme te dy ne nj...
Lloji: Ese shpjeguese
Me lotët e zemrës e laga letrën e parë dhe të vetme për Ty! Gjatë, shumë gjatë e...
|
juda makabe
Lloji: Ese shpjeguese
drama juda makabe ka rreth 750 vargje .gjergj fishta ishte gjeni.ai edhe prej sitatave te veshtira u...
|
pse jemi ndryshe
Lloji: Ese shpjeguese
po te pyesesh nje njeri te varfer per ca ke me shum nevoj ai do te pergjigjet kam nevoj per ushqim
...
|
cfare eshte per ju ...
Lloji: Ese shpjeguese
te jesh i dashuruar do te thote te shohesh vetem nje person ajo , ajo dhe vetem ajo , te duket gjith...
|
Familja ime e dashu...
Lloji: Ese shpjeguese
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja !
Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane fa...
|
MOTRA
Lloji: Ese shpjeguese
MOTRA PERSONI ME I MIRE QDO SEKRET MUND TJA TREGOSH SEPSE AJO ESHTE E SINQERTE E MIRE ME MUA ..SOT P...
|
"Trembem par a se t...
Lloji: Ese shpjeguese
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjith...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|