Sondazh:
Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?
Data e postimit: 2020-06-09 20:58:17
Shikime: 6588
Likes:
6
Dislikes:
1
Titulli:
Familja ime e dashur
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja !
Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane familjes,kur ti qesh,kur ti qan me ata.Ndoshta ti nuk e vren por ata gjithmone mundohen qe te mbrojne, e te shpetojne,e megjithese ti e perserit nje gabim ata prape ta falin.Ti duhet te kesh besim tek familja sepse aty gjendet dashuria e vertete per ty. Prane familjes ti perjeton momentet me te mira te jetes.
Ndonje nuk eshte prane familjes ai ndihet i vetem,por ti e ke prandaj dija vleren dhe mos e lendo familjen !!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Albiona Muriqi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Familja+ime+e+dashur/7338
Vepra te ngjashme
Indetiteti kombetar...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjate periudhes se luftes kunder osmaneve Shqiperia ka kaluar nje periudhe te veshtire, me sprova...
E vërteta
Lloji: Ese shpjeguese
Në pritje të së vërtetës
E vërteta është një shpresë e humbur, është një drite e vog...
Parapelqej miresin...
Lloji: Ese shpjeguese
Sikur njeriu te dinte se qfare eshte miresia nuk do te ekzistonte dhuna, nese njeri kerkone ndjese d...
Vjeshta
Lloji: Ese shpjeguese
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i je...
Une Kam Nevoje Per ...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kup...
vjeshta stina ime e...
Lloji: Ese shpjeguese
Mua stina e vjeshtes me pelqen shum sepse nga vapa e adhe fillon te fryej nje fllad i vogel,rezet e ...
Ku jeni o trima!?
Lloji: Ese shpjeguese
Ku jeni o trima? Pse sot nuk jeni ne mesin tone? A nuk po e shihni qe ne sot kemi feste? A nuk e din...
...
Lloji: Ese shpjeguese
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here ...
Sakrifica
Lloji: Ese shpjeguese
Njerëzit,ashtu si të gjitha gjallesat e tjera,lindin të lira,pa kufizime morale ose ekonomike.Ajo...
Dashuria ndaj vella...
Lloji: Ese shpjeguese
Askush nuk mund ta ndaloj dashurin tende ndaj nje personi , keshtu as dashurin time ndaj vellaut tim...
Me lejo te flas
Lloji: Ese shpjeguese
Te gjithe jemi individe dhe kemi nevoje per liri.te gjithe njerezit jan te barabarte dhe te gjithe k...
don kishoti i mance...
Lloji: Ese shpjeguese
Për të kuptuar Don Kishotin e Sanço Pançën, duhet të kuptojmë mirë klasat shoqërore spanjol...
Emri:
adhurim
Email:
adhurimmuriqi@gmail.com
Komenti:
bravo shum bukur
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
laura
Email:
lauramuriqi@gmail.com
Komenti:
sa bukur!
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti