Ne ditet e sotme qenia njerezore dhe e drejta e tyre nuk respektohet nga te gjithe . E drejta ime fillon aty ku mbaron e drejta jote dhe mbaron aty ku fillon edrejta e tjetrit . Sikur te gjithe njerezit ta respektonin kete gje lufta do ishte vetem nje fjale . Te gjithe njerezit lindin te lire e te barabarte . Te drejtat e njeriut jane te njejta per te gjitha qeniet nerezore , pavaresisht nga raca , gjinia , feja apo nga prejardhja kombetare apo shoqerore dhe pavaresisht te gjitha ketyre te gjithe jemi njerez dhe te gjithe kemi te drejta te barabarta . Sikur te gjithe njerezite te ishin modest aq sa jane injorues , do te kishim jetuar pa frike dhe me me shume qetesi.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
ese :Romeo dhe Zhu...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis ...
I lost my dream for...
Lloji: Ese shpjeguese
Çfarë të bëjmë kur gjendemi në mes të një mjegulle, një mjegull që shoqërohet me erëra t...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta eshte shume e komplikuar, por nje pjese mjaft e rendesishme e saj eshte dashuria. Njeriu ne jet...
Jeta
Lloji: Ese shpjeguese
Ndonjehere gjithcka ndryshon,apo thjeshte na perseriten gjerat apo ndjejm me shume sec duheshte aty ...
Dhuna ne Shoqeri (B...
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta eshte si fija e shkrepeses sapo ndizet fiket pa e kuptuar se si ndodhi, por ne ato momente te p...
Tema
Lloji: Ese shpjeguese
Te gjith kemi obligimet tona qe fati na i sjell.
Te gjith e paraqesim veten ton te fort mendojm se ...
Fjala
Lloji: Ese shpjeguese
Fjala ka shume rendesi ne jeten tone te përditshme.Ne e perdorim ate gjatë gjithë kohës,,ne cdo ...
Efektet e interneti...
Lloji: Ese shpjeguese
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat...
pasqyra
Lloji: Ese shpjeguese
PASQYRA
Për njeriun e sotëm,i cili është mësuar qe ta shohe imazhin e tij në kamera,fot...
Braktisja e femijev...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne Kosove cdo vit braktisen rreth 70 femije,te cilet presin te gjejne ngrohtesine ne ndonje famije.J...
cfare eshte per ju ...
Lloji: Ese shpjeguese
te jesh i dashuruar do te thote te shohesh vetem nje person ajo , ajo dhe vetem ajo , te duket gjith...
perkufizimi i dashu...
Lloji: Ese shpjeguese
Te jem e sinqerte eshte pakez e veshtire per mua si nja adoleshente 17 vjecare ta perkufizoj ndjenje...
Komentet e fundit!
Emri:
Skacatduhet
Email:
Skacatduheter@gmail.com
Komenti:
Ishte shum Po shum vl mrpsh 👍🏻 I rrkk q e ka shkr kt se besoj se munet me qen ese me 3 vargje mrpsh shum Po shum vk❤️
Emri:
popo
Email:
kalpatisi2005@gmail.com
Komenti:
se pari late nam me kete te shkruar
se dyti ca eshte kjo ese
dhe mos thoni se ju ndihmoi, se lesht ju ka ndihmuar
thjesht po beni si te dashur