Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3943
Data e postimit: 2015-03-16 23:26:43
Shikime: 7761
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 0

Titulli: Naten e mire dhe gjume te embel!

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Te fleme heret apo vone?
Autori: Niko Vincani
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: nikovincani@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gjumi eshte dicka njerezore.Te gjithe njerzit flene padyshim ne orare te ndryshme dhe ne vakte te ndryshme.Mendoj se vakti me i preferuar per te marre nje sy gjume eshte ne dreke dhe te mos harrojme pasaj edhe gjumin e mengjesit qe eshte vertet i embel dhe qe deshiron te ngrihesh sa me vone.Nje njei fle,pervec nates qe eshte e domosdoshme,nje njeri fle edhe per shkak te ngarkeses fizike apo psikologjike qe ai ka.Gjumi eshte nje gjeni i vertete per te zgjidhur cdo problem.Gjithmone eshte e keshillueshme te fleme sa me heret.Naten normalja eshte ne oren 10 apo 10:30 dhe duhet te ngrihemi rreth ores 6 te mengjesit.Ky orar eshte fiks per cdo person,edhe per ata qe ende nuk i kane mbaruar punet e tyre.Gjithmone orari i gjumit duhet respektuar sepse nese jo,ai vjen me efekte me te medha te shoqeruara me pasoja te renda.Gjumi nuk eshte thjesht te shtrihesh e te mbyllesh syte.Ne rradhe te pare kur bie ne gjume duhet te jete nje qetesi totale ne menyre qe gjumi te jete me relaks dhe me irehatshem.Gjumi eshte mire te behet ne erresire sepse ndihmon me shume ne dhenien e mendimeve dhe ne ruajtjen e shume informacioneve qe jane regjistruar ne mendjen tone.Se treti gjumi duhet te realizohet ne nje ambjent te fresket dhe jo te mbyllyr ne menyre qe gjumi te na zere me shpejt dhe te kemi mundesi per t'u ngritur me heret ne mengjes.Gjithmone duhet patur parasysh se 8 ore gjume jane vertet ore te bekuara qe nuk duhen cuar dem,as me pak as me shume.Por edhe ne se flihet me perpara ores 10:30-11:00 eshte akoma shume mire sepse me pas te nesermen do te ndihesh nje person totalisht i relaksuar.Naten e mire dhe gjume te embel!Kete shprehje duhet t'a thash gjithmone,edhe nese je vetem ne dhome mund t'a thuash edhe vete.Kjo do te ndihmoje shume per t'u qetesuar dhe per te qartesuar mendimet.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Niko Vincani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/+Naten+e+mire+dhe+gjume+te+embel%21/3943


Vepra te ngjashme
Hena
Lloji: Poezi peizazhi
Gjumi iku tok me endrrat mbeta zgjuar,hiç pa gjume, nga kureshtja e veshtroja si shikohej hena n...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...
Ese
Lloji: Analize letrare
Nena eshte njeriu me I shtrenjte ne kte bote. Ajo eshte njeriu qe sa her Humbet te dergon ne rruge...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,pr...
"Trembem par a se t...
Lloji: Ese shpjeguese
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjith...
hartim
Lloji: Hartim
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gj...
Shkolla
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme... Eshte e veshtire,sepse te vjen keq ...
Fjale te urta
Lloji: Fjale te urta
1)Humbja e nje njeriu te dashur eshte si humbja e nje dhembi,dhemb per pak kohe por vendi i tij mbet...
Gabimi dhe falja pj...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim...
Macja
Lloji: Tekst argumentues
Kafsha ime e preferuar eshte macja. Ato gjenden ne ngjyra te ndryshme, ato ngjyre gri jane te zakons...
Te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese informuese
Te gabosh eshte nje veprim i pa menduar mire qe behet duke filluar nga nje adoleshent,deri tek nje p...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.