Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4228
Data e postimit: 2015-04-18 16:15:29
Shikime: 3900
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: E injoruar,me ndihmo

Lloji: Ese vleresuese
Tema: E mrekullueshme
Autori: Mahmute Kola
Shkolla: aleksander moisiu
Klasa: viti 2 c
Qyteti: pishkash shipri
E-mail: mahmute.kola@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Para dia kohesh shkova ne lushnje.Vazhdoja gjimnazin po nderkohe dhe pnoja si menaxhere e numrave te telefonit.Njehere ne zyre kaloi nje i ri qe kisha te klasa.Ishte nga Elbasani.Ishte i heshtur dhe me injoronte.Me shikonte cuditshem cdo dite derisa nje dite i thashe profesoreshes se ai po i cifte dicka asaj per mu.Tha se donte me mcu te ferma nelbasan me e bo xheloze i goc.Me vinte te qaja.Me kerkoi te shkoja ne elbasan.Me erdhi gjynaf dhe u nisa.me mblli syte ne nje fasho per 6 ore.Me ne fund ma hapi.Kur pash ndodhesha ne shtepine e zshes ku zysha ishte duke fjetur.ia mori parate dhe mua me mbylli gojen.Ate muaj zysha vrau veten.po ate muaj ai shkalloi dhe nuk i injoronte me njerezit.ishte e tmerrshme.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Mahmute Kola - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/E+injoruar%2Cme+ndihmo/4228


Vepra te ngjashme
PER VELLAIN TIM
Lloji: Hartim
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai ...
seksi me i mire i j...
Lloji: Analize letrare
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. ...
n'kujtime
Lloji: Poezi dashurie
N’kujtime… Qe nje muaj jeta eshte e thate Qe nje muaj dielli nuk rrezon Qe nje muaj mendimet ...
Tregim me aventura
Lloji: Tregim
Gjethet e thata te pemeve po veshin gjithe panoramen me nje kornize te arte brenda se ciles bejne ko...
krahasimi im
Lloji: Hartim
ISHTE NATE ,NUK ISHTE DITE.FILLOVA TE MENDOJA PER MENDIMIN TIM.NATA NUK ME LEJONTE.SYTE ME ISHIN ERR...
Gjeja e shumepritur
Lloji: Tekst shpjegues
Ate nate nuk fjeta fare ,e gdhiva duke menduarrreth asaj teme qe mami me tha se do me tregonte te n...
Stop bullizmit
Lloji: Ese informuese
Nje vajze 12 vjeç ishte e bulliziuar nga klasa e saj .Ate e ofedonin shume e shanin e tallinin. Ps...
Mendohu gjithmon pa...
Lloji: Tregime dashurie
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte di...
Ndihma nga shoku.
Lloji: Analize letrare
Ishte dite e merkure.Sapo kisha mbaruar detyrat dhe kisha dale per te luajtur me mikeshen time. Zhvi...
FEMIJA I VETMUAR
Lloji: Tregime per femije
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE...
Vajza me zemer te m...
Lloji: Tregim
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa v...
Interes apo dashuri...
Lloji: Tregime dashurie
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne...


Komentet e fundit!

Emri: kokakola
Email: kokaloka@gmail.com
Komenti: hahahahaha E ke dhi me 1 mut
  Pergjigju

Emri: Elisa
Email: elisa.l@hotmal.com
Komenti: Shum bukur me pelqeu.me vjen keq per mesuesen shpirti.?
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.