Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4617
Data e postimit: 2015-11-29 15:25:58
Shikime: 69579
Raporto

Likes: 26 Dislikes: 3

Titulli: Uriim ditelindje

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Gezuar Arta!
Autori: GertaBatusha
Shkolla: DOm Nikoll Kacorri
Klasa: X-b
Qyteti: Durres
E-mail: eli.gerta@outlook.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp
E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakten do mundohesha!Kaloj ore e ore te tera me ty dhe gjithcka me duket e bukur dhe pa djallezi ashtu sic je dhe ti vet nje engjell.Tokes i mungonte ky engjell dhe zoti ne nje dite te pershtatshme vendosi tma dergoje mua .
Nqs aty nuk eshte dikush per te te sjelle lumturi eshte gjithmone nje dore qe te ti fshije lotet, gjithmone nje krah ku te mbeshtetesh kur je e merzitur,dhe nje zemer qe te do dhe do te te doje gjithmone.Asnjehere ske per te qene vetem lulja ime.Gjithmon do me kesh mua!Je nje femer qe di te duash,te mendosh, te sillesh ,te flasesh, te kuptosh te tjeret dhe mbi te gjitha ke nje karakter te forte ashtu si dhe une dhe prandaj ndoshta terhiqemi si magnet dhe kjo na ben te jemi te lidhura shume ngushte dhe ta duam njera tj akoma dhe me shume, gallatat qe bejm bashk dhe qe jam e sigurt qe do vazhdojm te bejm nk harrohen asnjehere, oret e vona te nates duke folur ose duke ndenjur kot, ato bangat e shkolles e thashemthemet e vogla per cdokend nk mund te harrohen e cdo gje tj qe kalojme bashke.....! As fjalet me te bukura,me te embla nuk do arrinin te shprehnin ate cka dua te te them. Sot po lind nje kapitull i ri ne jeten tende me lindjen e diellit. Uroj me zemer qe ne cdo sfide, ne cdo beteje jete ti te dalesh fitimtare. Te behesh e suksesshme dhe buzeqeshja jote rrezellitese te te shoqeroj kudo. Cdo dite e jetes tende te jete nje suprize e bukur,nje arsye qe ti te zgjohesh e forte cdo mengjes. Te uroj shendet dhe shume fat. Qofte ky 16 vjetor fillimi i nje jete te re,prane njerezve qe do e qe te duan. Tu realizofshin te gjitha deshirat kukull . Te perqafoj shum ..Gjysma ime sot mbush 16 vjec. Dashuri u rrite. Je nje nder gjerat me te bukura qe zoti me ka bere si dhurate ne jete. Je ajo pjesa qe plotesoi dhe beri perfekt puzzlen e jetes time. Je personi qqe kam ndare cdo gje timen. kemi kaluar momente nga me te bukura bashke,kemi bere plot cmendurira. eh sa e sa here kemi lene nam bashk. dhe nuk do mendohesha dy here qe ti beja perseri. cdo gje e bere me ty merr nje kuptim tjeter,arrin perfeksionin. faleminderit qe je kjo qe je. Faleminderit qe je shoqja ime. Faleminderit per gjithcka. por ne rradhe te pare dua te falenderoj mamin tend,qe ka sjelle ne jete dhe ka rritur gjysmen time,motren time. Te uroj lumturi pa mase,pa kufi. uroj qe buzeqeshja te mos largohet kurre nga ajo fytyre e bukur. Shpresoj qe syte e tu te mos e humbasin asnjehere ate shkelqimin mahnites. Uroj te kesh gjithcka do,gjithcka qe te ben te lumtur.
Ji e lumtur e dashur.Urime.gezuar 16 vjetorin tend. Shijoje kiki emoticon
P.S (Pjesen e tortes t henen xp )



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     GertaBatusha - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Uriim+ditelindje/4617


Vepra te ngjashme
Motra ime
Lloji: Leter
… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj di...
Babi im
Lloji: Ese vleresuese
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe p...
Nje leter personale
Lloji: Leter
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse c...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nena eshte emri qe buron si ujvare nga gryka e malit per te rrjedhur ne venat e nje engjelli me emri...
Thesari im
Lloji: Ese vleresuese
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe f...
Ndjenja t sinqerta
Lloji: Poezi personale
"VeteM 'tY tdU" Nuk e di a t, merr Noj her malli per Mu ?Nuk e di ,a mos Vall m'ke harru? A...
nena
Lloji: Ese argumentuese
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun...
Nena Ime
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe ...
NENA IME
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo ...
gjyshja
Lloji: Leter
te flasesh per ty eshte bukur por edhe veshtire se je nje person i papershkrueshem.Sot mendova qe te...
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...


Komentet e fundit!

Emri: Lori
Email: ardianajata@hotmail.com
Komenti: Mundesh te me besh nje urim per shoqen time me te ngushte. Per moment jam larg nga ajo dhe me mungon shume. Ju lutem!!..
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.