Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5744
Data e postimit: 2017-04-01 13:10:16
Shikime: 5733
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 1

Titulli: mesuesi

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Mesuesi
Autori: Brikena
Shkolla: 7 Marsi
Klasa: 8 c
Qyteti: tirane
E-mail: brikena@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne kete bote kemi dhurate njerez shume persona te pacmueshem.Nje nder keto mrekulli eshte dhe mesuesja.Nje titull i bekuar qe zoti ua fali njerezve me dhunti te vecante.nese hapin e pare ta mesoi prindi,mesuesja do te jete njeriu i pare qe do te mesoj te njohesh boten,te flasesh me njerezit,ti duash dhe ti respektosh ato , tu bindesh rregullave dhe te arrish edhe te pamunduren. Nese do te kerkosh te dish se cfare eshte njeriu pyet mesuesen , nese do te dish perse bota eshte e tille pyet gjithmone mesuesen , gjithcka me pikepyetje e gjen tek ajo.Durimi dhe vullneti janevetite qe e bejne kaq te dashur kete person.Ajo eshte prindi jone i dyte sepse me njohurite e saj ti do te jesh i afte te rrugetosh ne bote me hap ate sigurt.Nese do te kerkojne te flasesh per meseuesen,nuk do te arrish dot ta pershkruash vertet sic duhet,mjafton qe te te rrefesh cfare ke mesuar nga ajo dhe do tju kuptojne qe vertet ska fjale q eta pershkruaje.Nese do te donit qe edhe ju tia ktheni ne te njejten monedhe mundimin e saj atehere mjafton ta duani,ta rrespektoni dhe te perpiqni te mesoni sa me shume nga ajo sepse mesuesit me te mire mesojne nga zemra dhe jo vetem nga libri.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Brikena - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/mesuesi/5744


Vepra te ngjashme
Mesuesja ime
Lloji: Ese pershkruese
Mesuesja ime ne pamje te par te jep perfytyrimin e nje personi te ftohte dhe shume strikt.por ne te ...
Keshilla per veten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! ...
7 Marsi - Dita e me...
Lloji: Ese informuese
Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te buku...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte ndjenja më universale,me e paster dhe me e sinqert ne bote; eshte lidhje shpirterore...
Kultura...
Lloji: Te tjera
Kultura... Te jesh nje njeri me kulture ne te gjitha fushat e jetes do te thote te kesh nje thesar ...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjeh...
per mesuesen
Lloji: Ese pershkruese
sonte do me duhet te behem nje njeri hajdut, sepse do te vjedh fjalet me te bukura ne librat e pernd...
mesuesja
Lloji: Hartim
mesuesen e dashur, une shume e dua, pas prinderve te mi, me e shtrenjta per mua. per gjera te ...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...
paqja
Lloji: Ese filozofike
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFL...
Kthimi i Perjetshem
Lloji: Ese argumentuese
Nje fund, ne vije te drejte, ku ndodhin vdekje te panumerta dhe lindje te panumerta te cilat ndr...
dashuria ndaj femre...
Lloji: Ese argumentuese
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.