Data e postimit: 2013-04-20 16:36:38
Shikime: 9805
|
|
Likes:
1
Dislikes:
0
Titulli:
Ese:Shpirti im
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ese:Shpirti im.
Shpirti im shkoi ne amshim domethene gjyshja ime.E kujtoj me mall e me dhimbje e me lot ne sy gjyshen time , ajo ishte si bleta puntore ,si flutura punonte lehte.Ajo shkoi , por do te mbetet gjithnje ne mendjen time e ne zemren time ne shpirtin tim ajo shkoi por ma su kthye kurre , por jo se ajo ende jeton , ajo la nje familje me vlera morale.Une qe kur u linda kalova femijerine me te zakonisht me thoshte”Hajde vajza ime kur flija, fli fli zakonisht me te edhe shkoja qdo kund.Une si femije i vogel gjyshen do ta mbaje ne zemer dhe qdo qast do te mendoj per te.Ti ishe heroin e kesaj familje dhe do te jesh gjithmon.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Albiona Aliqku - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Ese%3AShpirti+im+/1155
Vepra te ngjashme
Nje dite do te larg...
Lloji: Ese vleresuese
Nje dite do te largohesh nga kjo bote!
E perhumbur ne mendime duke lene pas ''gjithcka te za...
|
Historia eshte bija...
Lloji: Ese vleresuese
Shume se kuptojne.Shume e shohin vetem si nje germadhe plot me numera,data e ngjarje
qe kur I degjo...
|
Nje vend i afert ng...
Lloji: Ese vleresuese
Femijeria!!!Castet me te bukura i kam kaluar tek ti,por si nje femije qe nuk e kuptova si me iku ajo...
|
Kujtimet E Deshmore...
Lloji: Ese vleresuese
E kujtoj edhe sot at dit kaq , Te sikletshme Ku familjet shqiptare u vrane , ku femijet Mbeten jetim...
|
E ardhmja dhe une
Lloji: Ese vleresuese
E ardmja na duket kaq magjike,e mistershme, sa mezi presim te zgjasim duart e ta perkedhelim,ta bejm...
|
Familja
Lloji: Ese vleresuese
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë ...
|
Roli i gruas ne sho...
Lloji: Ese vleresuese
Roli I gruas ne shoqeri
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi...
|
Genjeshtrat
Lloji: Ese vleresuese
Genjeshtrat e pambaruara
Shume njerez perpiqen qe te na genjejn me fjale te bukura e pispillosje...
|
Per ty nene...
Lloji: Ese vleresuese
Nene…po filloj aty ku loti perkedheli faqen tende teksa degjoje te qaren time te pare.Aty ku lumtu...
|
Futbolli endrra ime...
Lloji: Ese vleresuese
Jam Valentina jam 14 vjeqare endrra ime e vetme esht te luaj futboll.Kohen e lire e kaloj duke ushtr...
|
Ndarja nga mesuesja
Lloji: Ese vleresuese
Ndarja nga Mesuesja
Kaluan 5 vite te gjata.Eshte veshtire te pranohet por dua te them se erdhi mo...
|
festa e shkolles
Lloji: Ese vleresuese
dita e shkolles ka qen dita me e gezueshme per mua.ne kem bere nje program ne intervista skeqe valle...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|